ett os för dopade... enligt min mening e det en ganska korkad idé. idén med sport är ju att man ska sporta och inte knarka. jag skulle iaf inte tycka det var minsta kul o kolla på ett os där jag visste att alla fuskade och i stjälva verket inte alls var bra...
Sen är det ju farligt med doping oxå. Finns ju redan ett antal personer som dött av det...