ik weet zeker dat op de plek waar dat gegeven word geen zand ligt want die discussie heb ik donderdag (toen het 30 graden was) ook me vriendin gehad toen we daar op het strand lagen en zijn tot de conclussie gekomen dat ze het beter bij het zand hadde kunnen doen inplaats van bij het gras
Jul-09-2001 18:01
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Oke, zijn we eruit?
Waar het podium staat, daar is GRASS:P. Als je 10 meter verderop loopt dan loop je op het zand.
Zoals ik al zei, Ik vind de sfeer top, vooral als de zon schijnt