Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance atlantic ..22-07..
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

quote:
Originally posted by Glaniskanis


Whahahaaaaa
Dat gebruik je nu ook overal he
BTW Het werkt alleen maar op MSN (duh)






lol ja goe he iemand heeft trouwes wel irc smileys van msn goe he! die wil ik oooook! (@)!!!

quote:
Originally posted by Glaniskanis


[edit]
Oh ja
Het ijsselmeer is zoet water
[/edit]


Smoel

Enneh als julie het er over eens zijn of het zand gras beton hout latex rubber of wattan ook is.. zeg je het dan

En ik zal wel ff leuke schoentjes aantrekke dan (als ik ga ;-)

zand of gras.. het geeft iig wel een rlxt sfeertje eraan toch?


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-09-2001 17:51 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

ik weet zeker dat op de plek waar dat gegeven word geen zand ligt want die discussie heb ik donderdag (toen het 30 graden was) ook me vriendin gehad toen we daar op het strand lagen en zijn tot de conclussie gekomen dat ze het beter bij het zand hadde kunnen doen inplaats van bij het gras

Old Post Jul-09-2001 18:01 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

Oke, zijn we eruit?

Waar het podium staat, daar is GRASS:P. Als je 10 meter verderop loopt dan loop je op het zand.

Zoals ik al zei, Ik vind de sfeer top, vooral als de zon schijnt


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Jul-09-2001 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance atlantic ..22-07..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackReally hard old school tune, SICK! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAdo The Dream - "Roll of Bass" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!