|
|
|
|
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
äh tkr du överdriver jaybee.. hade det vart vinklat så hade de visat nån som låg och vred sig på marken och sagt 'där har vi en riktig räjver' här hade de ju distans, de intervjuade EN person som var påverkad och mådde skitbra, jag fick en positiv bild av trancekulturen av att se reportaget, sen hade de lite rulltext med att "de flesta trancefester är olagliga" vilket kanske stämmer i israel, psytrancens hemland. Visst finns det klubbar där som har trancefester, men det är nog många udnergroundfester i öknen också, det finns ju en enorm potential för det där, som våra(svenskars) skogsfester liksom.. de är ju också oftast utan tillstånd..
de lät ju t.o.m en annan intervjuad säga att det handlar inte om droger som många tror, det handlar om musiken, och det är det vi vill bevisa, vinklat? knappast.
Det går en andra repris den 25/10 tror jag, då textad. kolla på www.svt.se och sök efter paradiset .. på 2an går det..
|
|
Oct-22-2003 13:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag tycket den ändå var bra. Man fick fram vad kulturen gör för folket!! Det blev tydligt hur farlig kulturen är för Israel, samlingsplats för folk som TÄNKER ANNORLUNDA!
Fan va sugen jag blev på att dra till Israel och dansa ute i öknen!!! |
Varför alltid bry sig så mycket om vinklar det så att det förekommer droger på trance fester??
Det ni inte verkar tänka på är att mycket av det som sas av ungdomarna är något som man inte öppet får prata om i Israel. Programmet handlade väl egentligen inte om trance, utan värnplikten, plikten till staten?
|
|
Oct-22-2003 14:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:28.
Forum Rules: