|
| quote: | Originally posted by Robvef
He man, dat klinkt echt goed die line-up.
Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik
dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD. |
En remember op mallorca, bcm the place to be. Wel ff flyers kijken, soms is het groovy night. Dat is zwaar bagger. En hoezo misschien!!!!! Ik ga echt zeker!!! All The Way, FREQUENCE!!!!
___________________

HaRdStYleR
|