|
Bredevoort bij Groenlo... hmmmz, nog nooit van gehoord eigelijk . Maar dat je in de XL staat is nog beter nieuws! Kan dan helaas niet (familyparty ) maar desondanks succes. 7 nov. kom ik misschien nog wel langs (met switch ofzo), eerst eens kijken hoever dat knaken gat hier vandaan is
___________________
Progressive
Hard = goed
|