Ik ging vroeger veel naar de Sotto's, maar toen waren een belange geen mensen als Cosmic Gate! Als een paar van jullie meegaan zal ik ook wel afkomen...
Oct-26-2003 00:44
Mister_Michel
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ging vroeger veel naar de Sotto's, maar toen waren een belange geen mensen als Cosmic Gate! Als een paar van jullie meegaan zal ik ook wel afkomen...
Kben volop bezig het lief van mijn broer aant overtuigen Mijn broer zelf is te saai, als ik het aan hem vraag dan ist njet
Oct-26-2003 10:29
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Lol
Dus wie gaat er nu eigenlijk?
Oct-26-2003 14:50
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
ik 9 van de 10 niet.
Van razia gesproken: mijn friend-in-the-business zegt dat Illusion terug open gaat... weet iemand hier meer van?
Oct-29-2003 16:04
Nabistai
WodkAddict
Originally posted by Pumaz
Van razia gesproken: mijn friend-in-the-business zegt dat Illusion terug open gaat... weet iemand hier meer van?
Is toch al een kleine maand terug open of vergis ik mij?
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Oct-29-2003 17:43
Nabistai
WodkAddict
Originally posted by Nabistai
Is toch al een kleine maand terug open of vergis ik mij?
Effe opgezocht, sinds 1 oktober zou hij open moeten zijn?
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'