Originally posted by Miss Proximus Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen
Sja, je loopt daar een beetje een kuil te slaan op het stand en ruzie te zoeken met Duitsers, want die kunnen een veel grotere kuil maken...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-12-2001 11:36
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ha ik ben er wel. Sta ik al helemaal stijf!!!
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by New Wave Vergeten jullie lieve kleine timmetje niet ?
hoeveel kaarten zijn er nog want ik heb hem nog nie :-(?
Zou er vaart achter zetten, ik heb hem ook nog niet, ze waren uitverkocht. Ze krijgen dinsdag weer een nieuwe lading. Maar je kan ook naar het postkantoor gaan. Nog 3 weekjes, denk we ldat ze over 1 /2 weken zijn uitverkocht.
___________________
Happy Awakening(s)!!!!
Jul-14-2001 16:02
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Hier is ook t plattegrondje
Smirnoff Meeting Point, 13.30 (jajajajaaaaaaa..dat weten we nu wel...maar toch zet ik t er nog weer ff neer, en t is niet de laatste x haha)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there