|
ronsh
אני תמיד חונה באותה קומה... אז באותו יום משום מה היה מלא שם לא יודע למה
וגם אני אחד עם מאזדה לאנטיס ומרוצה מאוד
אבל אני מתכנן על מיאטה עוד שנה... אין כסף עכשיו
אהה ואני הולך לקחת איתי מצלמה לכל מקום עכשיו... שיהיו באמת תמונות.
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
|