Registered: Dec 2001
awww ni e fan för sköna
fick en bra inledning inatt när jag satt å lyssnade på ferrys liveset, sen blev de bara ännu bättre när jag vaknade....fick en fet digitalkamera *lycklig*
batteries not included.
- dave
Oct-26-2003 09:19
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
GRATTIS PETER !
Ja nu får du äntligen komma in på krogen och faktiskt gifta dig utan dina föräldrars tillåtelse... Nu behöver du inte bara gå på 16års partyn heller
Registered: Apr 2002
grattis.....
Oct-26-2003 11:21
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
fetGRATTIS å välkommen till vuxenlivet
Oct-26-2003 17:12
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Du vet att jag kommer slå dig hårt när lovet är slut, att lämna mig bakom såhär va! sitta i 17 års träsket ensam nu också
Ha de kul som fan, I'll soon join you...
Go With Trance!
Oct-27-2003 13:19
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
såhär dagen efter så skulle jag vilja rikta ett stort tack till er alla för att ni e så sköna å kommer ihåg lilla mig
mojjmojj: knappt 3 månader kvar mannen, sen lovar jag att jag blir den första å dra med dig ut på krogen för å bjuda på bärs
batteries not included.
- dave
Oct-27-2003 13:56
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
GRATTIS mannen!!
Oct-27-2003 13:58
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Grattis... igen... i efterskott...
Oct-27-2003 18:03
jake
tranceaddict
Registered: Oct 2002
Vizay:
Jag vet att du väntat länge och missat mycket därför får du den här försenade presenten av mig. Och tro mig, den kommer innehålla många tunga fester för det som jag planerar inför nästa år slår det mesta
"
Vizay's free pass to Trancendental experiences. Free entrance for any club or party Jake fixes from now and until the end of 2004."
ENJOY och Grattis. Välkommen till klubbarnas fantastiska värld.
PM:a mig så fixar vi allt.