|
Dit allemaal komt me heel bekend voor. Vooral mijn vader is nogal een liefhebber van electronische muziek. In het begin toen ik in de luiers zat, draaide hij leuk Vangelis, Adamski, Jean Michel Jarre en nog vele andere synthezizer componisten.
Platen heeft me pa nog steeds van Jean Michel Jarre, waaronder die Oxygen plaat. Sinds die tij ben ik ook verslaafd geraakt aan electronische muziek, en heb hem eigenlijk mee getrokken erin. Nu nog steeds vraagt hij om een aantal goede nummers op een cd te zetten voor in de auto.
Nu is zijn voorkeur van synthesizer iets breder geworden, was het eerst dus puur synthesizer en dream-pop en andere invloeden, al gauw werd dit club en trance plaatjes die zoonlief (ik dus) wel eens kocht. Ik weet nog goed toen ik de cd "Superstrings" kocht, dit is 1 van de cd's die ik verdorie meer dan een maand kwijt ben geraakt omdat me pa het zonodig in zijn auto moest hebben.
Op dit moment is er niet veel veranderd al kwam ik er vanochtend achter dat me Ferry Corsten - Right of Way pleite was. Je raad het al, in de auto zit die dus. Maar goed niet zo erg, zolang hij er plezier aan beleeft.
Me moeder daar in tegen is meer van de soul en R&B kant. Heel erg leuk voor haar en me zusje maar niet voor mij. Ik vind het niet echt super muziek, op een enkel nummer na dan Ik zie mij ma ook niet snel naar mijn muziek luisteren, al is het alleen maar omdat ze bassen al niks vind. Maar goed niet erg 
Wat betreft feesten zie ik ze niet zo snel gaan, zo zijn ze dan weer niet. Niet dat ik het erg zou vinden als ze het een keer mee willen maken. In hun tijd had je dit soort feesten niet of nauwelijks, laat staan dat onze ouders zo lang uit gingen zoals wij tegenwoordig doen.