Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Evenement UDC in Kuip
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik ben ook zeer benieuwd wat het gaat worden. Vraag me af wat ze precies gaan doen, want een feest overdag lijkt me wat overdreven in de kuip. Ik denk dat je dan beter een groot terrein buiten kan gebruiken wat zo vaak gedaan wordt. Hoop dus dat ze het idd snachts gaan geven, maar dan zit je weer met de praktische problemen die al naar voren kwamen in vorige posts

ben benieuwd, tis iig wel lekker dichtbij

Old Post Nov-02-2003 13:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Duke2003
een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.

mwhaha, de Arena en Gelredome gebouwd voor concerten? No way, het geluid bij beide gebouwen is dikke kut, ze zijn natuurlijk in eerste instantie gebouwd voor voetbal! AL is er bij het Gelredome geloof ik wel meer rekening gehouden met het geluid dan bij de Arena.

Old Post Nov-02-2003 13:38 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.

Er zijn in het verleden heel veel grote concerten gehouden in de kuip, en als je er ooit geweest bent weet je dat het met de akoestiek ook wel goed zit

quote:
Originally posted by basvh
Opzich hoor je nooit zoveel van UDC. Als je dat vergelijkt met idt dan vind ik udc echt een no nonsens organisator. Geen mooie praatjes. Gewoon feestjes organiseren met vette djs.

mag ik even wijzen op de grote reclamecampagnes van UDC voor Impulz en voor Dancevalley ??

Old Post Nov-02-2003 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Jappio

mag ik even wijzen op de grote reclamecampagnes van UDC voor Impulz en voor Dancevalley ??

jah da klopt maar dat bedoelde ik niet echt. Ik vind IDT altijd zo blaten over hun feestjes. Leading dance event hier, Large and in Charge daar. Altijd maar grote mond over hun feestjes. Ik vind idt gewoon een arrogante houding hebben.

UDC vind ik meer relekst. zo van we organiseren een feestje en er komen vette djs. Enige wat idt probeert te doen is om elk feest een hype te bouwen.

Old Post Nov-02-2003 15:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by FunkySimon
en UDC heeft gemerkt dat dit wel werkt

dus daarom hebben ze nu ook zon site als ID&t en gaan ze een evenement houden in een stadion..

ipv dat ze gewoon iets anders verzinnen, dan is er tenminste is wat progressie in de dance scene

jah idd daar heb je wel gelijk in. Die site lijkt idd veel op die van idt. En bij impulz krijg je nu ook allemaal van die teksten als innocence is no exuces of iets dergelijks.

Ach ja ik denk dat er weinig nieuws te bedenken valt in de dance scene. Alles is toch zo goed als een keer gedaan. Maar het feest is pas in juni. Dus ik wacht de line up af en wat de bedoeling is van dat feest en dan beslis ik wel of ik ga of niet.

Old Post Nov-02-2003 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

de gelijkenis tussen de sites is idd opvallend, wanneer zullen UDC Magazine & Radio volgen :P

Old Post Nov-02-2003 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
de gelijkenis tussen de sites is idd opvallend, wanneer zullen UDC Magazine & Radio volgen :P

UDC magazine bestaat al en dat heeft xprs magazine. Dat magazine krijg je als je udc member bent.

Old Post Nov-02-2003 15:28  Netherlands
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

god god god wat een gekanker weer op ID&T.. alleen omdat ze het weer net effe beter doen dan meneer UDC is het weer zoveer

Old Post Nov-02-2003 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by basvh
UDC magazine bestaat al en dat heeft xprs magazine. Dat magazine krijg je als je udc member bent.

dat is dus niet zoals ID&T Magazine, dat blad wat UDC nu heeft is voor een kleine groep terwijl ID&T magazine er is om het merk ID&T te verkopen en bekend te maken. ook zal aan xprs veel minder verdiend worden omdat de oplage (neem ik aan) kleiner is.

ze zijn trouwens wel met "media" bezig (er staat coming soon), t zou me nx verbazen als er binnenkort udc radio via internet is

Old Post Nov-02-2003 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by Chicane
god god god wat een gekanker weer op ID&T.. alleen omdat ze het weer net effe beter doen dan meneer UDC is het weer zoveer

Relekst man, ik kanker helemaal niet.

Ik zeg gewoon dat ze iets hoger van de toren blazen dan andere organisaties. En zeg nou zelf dat is toch ook zo.

Ieder heeft zijn eigen mening. Ik vind over het algemeen een UDC feestjes wat relaxter. Moeilijk uit te leggen.

UDC organiseert feestjes, IDT probeert het product IDT te verkopen d.m.v feestjes. Ik vind dat telfort gedoe echt nergens op slaan hoor.

Old Post Nov-02-2003 15:36  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Evenement UDC in Kuip
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Favorite 3 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:19.

Forum Rules: