Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Another Twisted Halloween
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Men LE för tusan "Länk till bild"

Men iaf... 65 bilder ligger uppe på LiquidSunset.org

Jag hade skita kul denna kvällen... även om inte musiken är i min smak så njöt jag...
Var kul att hinna med att snacka mer med folk till kors å tvärs och jag kände allt igen dig Gaby även om jag var tvungen att tänka till både en och två gånger

Var kul att se alla som hade klätt ut sig... trodde det skulle vara färre... Var också riktigt kul att växla några ord med min begynellse hero inom dansmusiken = Mr.C (en delen av Shamen)
Sister Bliss var helt klart schyst också, blev bra gung på golvet med henne... Grym avslutning av Parham som liksom på SMC avslutade med ett spår från Antiloops kommande skiva...

Det var nån låt som Parham körde mitt i sitt set med vocals på som var grymt skön... vill veta vad det var för nåt.

Stora creds till killarna som fixat dekor och visuals... grymt bra gjorda !

Kram på er / S

Old Post Nov-03-2003 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=red]Men LE för tusan "Länk till bild"

Hehe vad är det för fel på din mun? Ser ut som att du blöder i tynglöshet.

Kolla mig, jag är helt röd
LÄNK

Nu vill jag se bilderna som du tog stefan!!

Old Post Nov-03-2003 17:36 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

HEHEHEHE

[img]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Another_Twisted_Halloween_(2003-11-03-164849)/105_0521.JPG[/img]

steve skulle ju helt klart passa som en galen proffesor.

dekoren såg ju ball ut... verkar ju iallafall som ni hade kul.. önskar man kunde ha varit där... men neee :/

Old Post Nov-03-2003 17:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by dbl
HEHEHEHE

[img]http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Another_Twisted_Halloween_(2003-11-03-164849)/105_0521.JPG[/img]

steve skulle ju helt klart passa som en galen proffesor.

dekoren såg ju ball ut... verkar ju iallafall som ni hade kul.. önskar man kunde ha varit där... men neee :/

Ja du dbl... dom din länk visade så var din favvo grabb på plats...

Nä men faktum är att man ser han lite då och då, han diggar visst house... Alexander Bard ser man ibland också...

Old Post Nov-03-2003 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja du dbl... dom din länk visade så var din favvo grabb på plats...

Nä men faktum är att man ser han lite då och då, han diggar visst house... Alexander Bard ser man ibland också...

hehehe.. sjääääälvklart

nä, men har faktiskt sett honom på flera andra bilder också.

Old Post Nov-03-2003 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Föresten håller jag med mind... Clockwork Orange!

Grymt lika

Så bilder finns nu alltså på

http://www.liquidsunset.org
http://www.tranceclubber.com
http://www.skelett.nu
http://ovetv.com

Old Post Nov-03-2003 18:47  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

öööh...har aldrig sett en bild på mig som varit så olik mig...stört...undrar om det verkligen är jag det där..men jag hade brickan, o jag hade svart tröja, o svettband på den armen...

Old Post Nov-03-2003 19:02 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

shit vad jag skämms och skrattar på samma gång

kolla in denna bild som steve hitta åt mig.

läses: "NOW YOU LISTEN TO ME MAGGOT, GIVE ME 20!"

hahaha... ser oxo ut som om jag ska dunka hennes huvud i mixer bordet

Last edited by JayBee on Nov-03-2003 at 19:43

Old Post Nov-03-2003 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

va fan skrek du till henne hela tiden - det där var ju inte enda gången

Old Post Nov-03-2003 21:33  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

hehe...diggade clockwork orange killarna och alla tjejer i über heta kläder

Old Post Nov-03-2003 21:45  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

zamzon: neeej fan ni såg det.. ARGH! så pinsamt. nej men såhär var det, först var det så att hennes vänstra högtalare pajade och jag försökte hitta nån som kunde fixa det. men den bilden ni ser just där var det bara så att jag vill berätta för henne hur grymt det var typ. hehe jaaaa jag vet hon mixade och man stör inte en DJ då men altså fan jag var som sagt rädigt packad och tänkte inte på det men det är lungt med henne hon var inte alls sur på mig.

Old Post Nov-03-2003 22:41  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by mindshooter

öööh...har aldrig sett en bild på mig som varit så olik mig...stört...undrar om det verkligen är jag det där..men jag hade brickan, o jag hade svart tröja, o svettband på den armen...

lol, det e inte du =) det e en polare till mig han heter axel heikensköld.. han väntas för övrigt snart få ett gig på weekender, han lirar techno

men ni e kanske lite lika.. inte så värst dock.. på den bilden kanske.

du hade för övrigt en gråbeige tröja om minnet inte sviker mig helt.

Old Post Nov-04-2003 03:55  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Another Twisted Halloween
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesperately Need Song [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEl Cortez - Desert Rose (Original Mix Edit) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:50.

Forum Rules: