Blir det ingen partyrapport Kenny ? Jag förväntar mig en lång och välskriven.
Dec-08-2003 10:43
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
hehe....det var en påkostad fest måste jag säga...
Jag körde gratis mest på skoj faktiskt...det var kul men dålig respons på publiken *buar på dom*...fick höra av nära o kära att det inte var mitt performance det var fel på iaf
Jag hade höga förväntningar på festen men blev lite besviken. Det var bra arrangerat och GRYMT snygg decor. Men musiken passade mig inte. Jag hade väntat mig Full-on, och jag kan inte påstå att det var det...fick inte dansa loss en enda gång nästan. Jag vet dock flera andra som är skitnöjda så det var nog bara en smaksak.
Tribal sminkningen jag har var en grej jag hade kvar från i fredags då jag gjorde ett större eld-framträdande med brorsan, då använder vi oss av en sminkös som helkroppsminkade oss. Den gick ända upp i ansiket och runt ena ögat först men det var jag tvungen att ta bort när jag skulle handla pizza på lördagen Folk tittade alldeles för konstigt på mig.
Här e en sjysstare bild:
Dec-08-2003 10:49
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
Den gick ända upp i ansiket och runt ena ögat först men det var jag tvungen att ta bort när jag skulle handla pizza på lördagen Folk tittade alldeles för konstigt på mig.
Kenny du är för skön. Grym bild!
Dec-08-2003 13:27
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Kenny börjar ju bli sååååå snygg!!!
Dec-08-2003 14:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Gaby