Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vart på ibiza?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ravesquad
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

Finns ju en tråd om det här me Ibiza som Gaby starta en gång -Hej Gaby läget? http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=33544


___________________
Ohm Nama Shivaya

Old Post Nov-05-2003 22:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Stocktown sweden
HappyHappy

quote:
Originally posted by Funfrock
Missa inte filmen Kevin & Perry: Go Large.
En skön skildring av livet på ibiza där dem bl a besöker Amnesia.


vart hittar man den filmen?

Old Post Nov-05-2003 22:37  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

quote:
Originally posted by Ravesquad
Finns ju en tråd om det här me Ibiza som Gaby starta en gång -Hej Gaby läget? http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=33544



Yo grabben!!

För er som knappt har vart utomlands skulle jag inte rekommendera att åka till Ibiza... ni kommer inte kunna resa och tycka att det är roligt nattlivet någon annanstans efter det

Old Post Nov-06-2003 08:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden

quote:
Originally posted by swe_Trancer
vart hittar man den filmen?


Den är rätt gammal.. från år 2000 eller något sånt. Men pröva en hyrvideobutik eller ett P2P program

Old Post Nov-06-2003 10:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm, Sweden
Re: Re: vart på ibiza?

quote:
Originally posted by vegvisaren


Ibiza är känt för sitt "nightlife", största stället (var aldrig där...) har jag för mig är Privilege. Ligger ute i ödemarken och rymmer lika många pers som globen. Det är det största klubben.



Ska inte överdriva...visst e det en ganska stor klubb men inte så stor...vart själv besviken när jag kom dit första gången...
14 000 pers säger dom att dom fått in...stort skämt....möjligtvis hälften...

Annars är väl Ibiza ett grymt fest ställe....Ibiza stad e nog att föredra att bo i över San Antonio om man inte tycker det e extremt roligt med tusentals fulla engelsmän som springer runt och svinar i sina fotbollskläder....också kan alla knarklangare där bli lite irriterande....man kanske hinner 10m högst mellan erbjudanden från olika... "Buff,Extacy,Charlie" e en standardfras som man får höra
dygnet runt...

Man ska heller inte lita blint på vad det står i alla olika gratistidningar....dom har inte direkt koll på vad olika dj`s har för någon stil.....om t.e.x Armin och Ferry ska spela kan det stå: "grym housekväll" osv....

Lite tips bara...

Last edited by -=Kotten=- on Nov-06-2003 at 11:48

Old Post Nov-06-2003 11:35 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
Re: Re: Re: vart på ibiza?

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Ska inte överdriva...visst e det en ganska stor klubb men inte så stor...vart själv besviken när jag kom dit första gången...
14 000 pers säger dom att dom fått in...stort skämt....möjligtvis hälften...


Tyckte det var oändligt mycket folk på privilege. Var där på openingparty och stod säkert 2h i en giantisk kö för att komma in och när jag gick hemmåt vid 7-tiden på morgonen var kön minst lika lång som när jag kom.

Old Post Nov-06-2003 15:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Åland/Kalmar

Sitter o tittar på ibiza-spotlight.com #)%(!==!{}@£*` vad sugen jag blir!!!!


___________________
-Treo-

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Nov-06-2003 16:22  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vart på ibiza?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMansun - Wide Open Space (Unknown Mix) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDer Dritte Raum - Trommelmaschine [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!