Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar) Dus het is dubbel-feest vandaag!!!
Maarja, ik ga nu naar schiphol toe... ga zo voor 2 weken naar Kos namelijk. YEAH BABY!!!
Hé iedereen de groeten en ik spreek jullie over 2 weken weer....
hoooooooooooooooooooooooooooooi!
Jul-15-2001 07:23
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Jij ook gefeliciteerd dan Jukx
En glanis, was je toen net thuis gekomen ofzo? Of was je gewoon nog ff lekker aan het internetten. Jezus wat een tijd.
Jul-15-2001 08:47
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
en gefeliciteert
Jul-15-2001 09:44
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
LoL er zitte hier echt fukking addicts lol
Posten terwijl je dronken bent
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..
Nou jukx..ook gefeliciteerd..damn..heb ik je net een sms-je gestuurd, maar je hebt dat ding vast niet mee op vakantie!!
gewoon ff van tevoren melden dat je weggaat leuk is dat...haha..na jah..boeie
ennu..Henkie..irri hč? die chattaal..ik kan me ma niet eens meer een normaal mailtje sturen, zonder teveel punten en teveel smilies erin
rofl
Jul-15-2001 10:40
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Gefeliciteerd jongen
Jul-15-2001 11:06
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx Gefeliciteerd Blik!!!!
Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar) Dus het is dubbel-feest vandaag!!!
gefeliciteerd jongen, veel plezier op vakantie, bent waarschijnlijk al weg maja, dat maakt niet uit.......
Henkie......er komt een nieuwe groep bij, posten terwijl familie je verjaardag aan het vieren is
gister was trouwens wel gezellig, had een mooi hoedje gekregen van een paar meisjes waarop stond "Blik Jarig" en die heb ik heel de avond opgehouden, helemaal niet voor lul hoor, door dat hoedje kreeg ik natuurlijk allemaal felicitaties....... kreeg nog een fles champagne van iemand uit mijn klas, was ook wel lachen
Ik was trouwens NIETR zat gister........yes....... anders had ik nu een geweldige kater terwijl m'n familie hier is.....
Originally posted by Henkie_henk LoL er zitte hier echt fukking addicts lol
Posten terwijl je dronken bent
Posten terwijl je dronken bent en verjaardag hebt (dies van mij)
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..
Posten terwijl je eigen verjaardag hebt