grattis! verkar som om du närme himlen ändå
btw, jag fyller i nov, bor i örebro... du kan la skicka till mig med?
Nov-07-2003 10:03
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Smekbar
Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping...
Wow ser grymt ut...och roligt NKPG e bra mkt trevligare stad än LKPG me Hopppppas du kommer in...PLUS att de fixar fler technofester i NKPG..också.. (du som gillar?) åtminstone psytrance
Och sen äre ju faktiskt bara fyra mil till LKPG Om det blir nåt stort här
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag
Med tiden som man blir bättre och så vad märker en DJ för skillnad på en Technics som anses som det bättre och andra spelare som i detta fallet Numark ?
Originally posted by RebeL9
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag
jamen det vet väl jag med... känns dock kanske som att det e lite väl maffigt för en nybörjare att slänga ut så mycket pengar på något som inte spelar så stor roll för tillfället... det här lär duga länge åt mig... o sen om jag uppgraderar så e jag nästan hundra på att det blir något i stil med Numark TTX och inte Technics 1210or... de e ju så satans snygga =)
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Nov-07-2003 12:12
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
den bittra sanningen för alla technics-älskare är att numarks senaste spelare tt-200 och tt-x har starkare motor coh fungerar precis lika / kanske bättre än technics 1200. Technics är standrad så om man ska lira ute och har numarks hemma så är det bra om man är van vid 1200 också...men att säga att numark är skit och att technics är mycket är bara dumt
Själv ska jag köpa ett par numark tt-200 i slutet av månaden
Har även tittat på ortofon-pickuper
Nov-07-2003 12:15
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
fina grejer..vill också ha!
har lagt ner flera tusen på 32" widescreeen tv, hemmabio och en massa annat skräp..
jag sparar pengar till en extra dator som ska vara kopplad till tvn och hemmabion där
jag ska kunna kolla på allt som jag tankar ner.
Nov-07-2003 13:31
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
technics i all ära men de finns många spelare som e lika bra å kanske bättre än dom i dagsläget...det enda som fortfarande gör dom atraktiva är att dom är lätta att få reparerade...
numarkspelarna funkar å köra hemma för sanningen är att man inte behöver så mycket mer hemma
batteries not included.
- dave
Nov-07-2003 15:25
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by Vizay
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt
hahaha....speciellt om dom har fastnat i tröjärmen