|
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Het is gewoon een feit dat veel mensen die van dance houden, dit alleen leuk vinden in uitgaansleven en niet overdag op de radio.
|
Mijn ervaringen van IDT radio overdag was afgelopen juni-mei-maart. Weet dus niet hoe de laatste tijd is. Maar toen vond ik het overdag zo monotoom. 7 min versiers van techno nummers draaien overdag werkt niet. ook veel monotome club zooi. Volgens mij is het slimst om qua dance stijlen veel aftewisslen. Dus club nummertje, trance nummertje, trance nummertje, drum en bass, techno achtig. Veel makkelijke melodieen.
Om er r n b bij te betrekken vind ik gewoon schandelijk echt. Eerst allemaal weer grote bek. Hollands enige dance radio station. DANCE MUSIC ONLY en dan gewoon r n b/hipflop draaien. Mag hopen dat ze problemen krijgen met de media commisaris want ze hebben een uitzend vergunning gekregen maar dan moeten ze wel aan strenge eisen voldoen. (o.a niet te veel oude nummers draaien en niet te veel hitjes)Ik weet niet of het verplicht draaien van dance er ook in staat.