quote:Originally posted by Glorie eller hur Grattis i efterskott då Daniel Äntligen 20 va? Härligt... japp... äntligen 20 o tack så mycket speciellt till scul.. hehe o jaybee.. va fick du brodin ifrån??? heter ju brodin i efternamn.. men ingen som kallat mig för det sen i mellan/högstadiet.. hehe
dbl: vi är ju släkt har du glömt?
___________________ http://www.advantico.se
Grattis! Nu kan du äntligen räkna dig som vuxen - du kommer in på systemet Själv hoppas man också fylla 20 vid nåt läge snart
___________________ The fears of the past are the dreams of the future
quote:Originally posted by JayBee dbl: vi är ju släkt har du glömt? hehehehe... just det ja.. börjar få dåligt minne o ont i ryggen redan känner jag
grattis =)
___________________ Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
grattis i efterskott, gamling ! hehe, ha det bra!
Grattis mannen!!!!
tack så mycket ponkar
GRATTIS på sig fan !!!!!!
___________________ www.Steveheden.se
Grattis i efterskott
___________________
tack så mycket
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA