|
| quote: | Originally posted by jp
Was vanochtend een thema over deze opleiding op Radio 1. Heb met interesse geluisterd en denk dat dit een succes wordt. Ze leren niet alleen de technische kanten van het DJ zijn, maar ook hoe men een live optreden moet verzorgen, het economische aspect (management) en algemene muziekkennis.
Het is dus een opleiding op niveau waar je naast het draaien ook nog wat aan hebt. Talent kun je natuurlijk ook ontwikkelen... |
Kan je ook dat boek kopen van 15 euro, waar ik laatst een thread over had gemaakt 
[off topic]
Raoel, daar zit zeker wat in. Ik zeg niet dat Uni studenten beter zijn btw, dat zeg ik nergens. Ik mis op de Uni veel dingen die ik op zich wel geleerd zou willen hebben, oa veel praktijkzaken. Het kunnen ipv het kennen. Dat missen universitair opgeleiden wel eens ja. Van die wereldvreemde mensen af en toe.
Maar HBO-ers vind ik te schools, te makkelijk. Ik generaliseer nu maybe, maar van wat ik zie zijn velen nog echt te kinds en moeten ze aan het handje worden gehouden. Die weten niet van aanpakken.
Verschil: wij krijgen een boek en er wordt gezegd: over 2 maanden tentamen. Bij het HBO krijg je dan per week wat je moet doen en hoe je het moet doen.
Maar hier hebben we volgensmij al eens een discussie over gehad, neemt niet weg dat het een interessant onderwerp is.
[/offtopic]