Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by montana
lunar är okej om man ignorerar fjortis-elementen & annat skit.

kul sak att säga om något..

krig är oxå ok om man ignorerar alla civila offer och annat skit

Lunar är bra eftersom det är så stort..man kan hitta alla där och få kontakt med folk i sin gamla klass typ...det gillar jag..men jag håller fast vid att det är för jobbiga färger och nästan lite för mycket funktioner...rörigt. Till och från är det även jävligt segt.

Old Post Nov-11-2003 16:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jo breeza sluts = fjortisar
i holland kallas de breeza sluts, här kallas de fjortisar.. nåra vänner från holland berättade om uttrycket breezah sluts

Old Post Nov-11-2003 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Lunar: Skönt ställe att sitta och flumma på.
PA: Segaste communityn av alla
trance.nu: Jag är med i den, men har lömt bort mitt användarnamn
Rimboslusk: Den communityn som äger alla andra. Har dock problem med servern just nu. Känner folket som skapade den

Det är de jag provat på. Finns också en www.bulle.se

Old Post Nov-11-2003 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag har faktiskt bara hängt på ett enda, nämligen TA, därför har jag lite svårt att värdera övriga platser på nätet. Självklart är det väl bra att det finns olika, trivs man inte på ett så behöver man ju inte stanna eller hur? Av samma anledning behöver man inte ta personligen illa upp om nån ogillar ett ställe (läs Lunarstorm), det är ju inte användaren man ogillar utan platsen, eller hur?

Old Post Nov-11-2003 16:59 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Lunar: Fjortis varning som alla sagt, för mycke skit imo. svårt att få kontakt om man vill det. Lite lekskola. Men hänger upp sig på färger & fonter... nä de gör jag inte

T.NU: Det startas lika många trådar där som det postas här på en dag. Folk lägger in totalt onödiga inlägg för att få fler poster och därmed bättre karma, en slags status symbol

Tranceclubber.com: Det ligger på gränsen mycket där men folk lär sig att posta skit i OT-delen av forumet, det roliga är att det är lagom många & många användare som vågar posta. Lite Lunar varning kanske på de där med GB/mail men jag tycker det är alldeles lagom,finns ju många fjortisar där också och folk raggar säkert där.

trancEaddict.com/forums: Hänger inte så mycket på dom internationella delarna längre, svårt att hänga med riktigt och sen trivs jag ju så bra här på sweta. Mina första 700 poster fick jag dock i dom internationella delarna.

SWETA
http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=37
Länken som ligger överst bland favoriter på datorn
Bra nivå oftast, intressanta diskussioner med folk som har nåt vettigt att säga därmed inte sagt att alla kan komma med det alltid.
Bra också att om nån spårar ur eller e helt OT. så säger folk till för att kunna bibehålla det som vi trivs bäst med... PLUR.

Old Post Nov-11-2003 17:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Lunar: Som flera redan påpekat, använder mest för att prata med folk som jag annars inte skulle snacka med. Besöker inga andra dela av lunar än att kolla min gb osv.

TA: Har detta forumet som min startsida (sweta då alltså) Kollar även music/new releases -delarna varje dag.

T.nu: Inte mkt aktivitet där från min sida öht. Loggar in HÖGST en gång i månaden för att checka av gb, leta fakta å sånt.

webForum.nu: Ett forum som jag besöker lika ofta som TA. Är ett stort svenskt forum (+735.000 poster) som jag använder mest för att ge/få information om webbutveckling.

Tranceclubber.nu: Håller med steve om allt där

Old Post Nov-11-2003 17:35  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

SWETA - håller väl med det flesta folk har sagt här, skönt folk, mer eller mindre vettiga diskussioner.
TA - trådarna i "Chill Out" kan vara riktigt roliga att läsa... galningar där ju

Förutom TA hänger jag på lite olika (mindre) ställen; tpu.org (hprog.org nuförtiden) var ganska informativ - fanns bara några tiotals aktiva medlemmar, men å andra sidan visste folk vad de pratade om. Och det fanns inga fjortisar (iofs ingen större risk på en programmeringsrelaterad sida ). Dock har det gått lite segt sen de bytte forumsen till ett wiki (dvs. alla kan editera alla sidor).

Old Post Nov-11-2003 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
quilly
Sypreme TrancEaddict

Registered: May 2002

Tycker det är jätte bra med ex. Lunar för sånna som kanske har svårt för ett "normalt" liv..

(ja jag vet, plocka fram alla aggretioner o försvara den förkastliga uttveckling utav "datanördar" som finns idag)

ps. är bara semiseriös ds.

Old Post Nov-11-2003 21:37  Europe
Click Here to See the Profile for quilly Click here to Send quilly a Private Message Add quilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by quilly
(ja jag vet, plocka fram alla aggretioner o försvara den förkastliga uttveckling utav "datanördar" som finns idag)

En mer passande benämning torde vara "spelnördar".

Old Post Nov-11-2003 22:17  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

lunar i en ask?

Old Post Nov-13-2003 05:24  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

^^ haha
vilken irriterande snubbe! han tror han e bäst i världen för han har tillgång till alla 0-day warez.

Old Post Nov-13-2003 06:32 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RagingEskimo
tranceaddict

Registered: Apr 2002

Måste säga att jag hänger rätt hårt på Lunar. Man funderar på att strunta i att komma tillbaka, men på nåt sätt slutar man alltid där ändå.
Mest för att läsa vad de få, men o-så-bra, har att skriva idag. Svårt att sålla, men väl värt det. Resten kan man nog strunta i.
Dessutom ger det mig nöje att skriva av mig emellanåt (slängde ihop mina samlade dagböcker där sedan starten nån gång 2000, och det slutade med ett dokument på 215 sidor)

..sen är det nog också för att hålla koll på alla gamla vänner jag skiljdes från när jag flyttade. Ett sorts halmstrå antar jag.

Även om man mår våldsamt illa ganska ofta pga diverse element på siten, så får man ju sålla och ta det för vad det är.

Old Post Nov-13-2003 07:53  Canada
Click Here to See the Profile for RagingEskimo Click here to Send RagingEskimo a Private Message Visit RagingEskimo's homepage! Add RagingEskimo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardstyle track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYakooza - "Drugs" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:22.

Forum Rules: