Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..
Daarvoor redelijk wat C&C.
Binnenkort Battlefield Multipack ff aanschaffen, vind het een erg gaaf spel, maar kan dus niet online spelen.
___________________
Nov-12-2003 11:22
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub
C&C Generals + Zero Hour
Unreal Tournament Instagib en UT 2003 Instagib
___________________
Hardstyle :
Nov-12-2003 11:55
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..
Avalanche vind ik echt niks. Zeker als allies ben je daar naar mijn idee in het nadeel. Bovendien kan je van teveel kanten beschoten worden.
Jagd is inderdaad een leuke map ja, en ook caen is goed. Beide UK maps trouwens. Speel je op steam? Moeten we een keertje ontmoeten daar dan!
___________________
Nov-12-2003 14:07
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Allies.. waarom zou ik daar mee spelen als ik ook een Duitser mag zijn..
Steam heb ik nog niet geinstalleerd.. moet sowieso ff allles reinstalleren, kan altijd maar 1 keer een online game opstarten... bij een tweede keer moet ik steeds DoD opnieuw opstarten anders blijft hij in het vorige scherm hangen..
___________________
Nov-12-2003 14:33
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
Ik zou steam maar snel installeren als ik jou was. DoD v1.1 komt deze week uit als het goed is en wordt alleen via steam gereleased.
___________________
Nov-12-2003 15:37
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus
Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van
Halo & CoD heb ik ook! Halo alleen wel origineel dus kan vaker online spelen CoD heb ik nog niet geprobeerd en t is ook niet de originele...
Nov-12-2003 15:46
Supreme Theory
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Alkmaar
Ik speel over het algemeen counterstrike!
Ben admin op een "pcfreaks" public server genaamd:
NL] PCFreaks.com - Italy Slap My Bitch Up 24/7
ip adres: 62.221.207.135:27025
Server draaid nog op de 1.5 versie!!!!
Voor alle CS freaks...kom eens langs!!!
Ik speel onder de naam ALIBI of als ik kut speel IBILA!!!
met de 1e 3 spellen zit ik in een clan, Clan [¹²¾]. we hebben een dikke 100 mbit in Londen waar bij iedereen van noorwegen tot aan spanje een goeie ping heeft. Clan [¹²¾]
hier een voorbeeldje om te laten zien dat ik UT best wel vaak speel
Nov-12-2003 15:54
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Speel op het moment niet veel online. Heb me periodes, heb veel RTCW Enemy Territory, RTCW en MOHAA gespeeld en dan natuurlijk altijd als Duitser.
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-12-2003 17:49
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik heb eigenlijk nog nooit online ge-gamed... vroeger had ik maar een kutconnectie en sinds dat ik ADSL game ik zelden meer (alhoewel ik wel Warcraft III the Frozen Throne nog ff uitgespeeld hebt, maar dat is ook een mega-game )
Nov-12-2003 18:51
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Stel fopmoffen dat jullie zijn, jullie lijken wel helemaal door HBtje besnuffeld
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Nov-12-2003 19:05
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
lol wou ik net zeggen ja
tja, als duitser moet je vaker verdedigen dan aanvallen dus daaruit concludeer ik dat zij allemaal campers zijn