Ow september, da's wel al oud... Ik heb het niet meer op me PC staan dus zal wel niet zo goed geweest zijn dan
geld-lammeke? eerder een geldschaap dan, of een spaarvarken
Nov-12-2003 03:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Hmm... volgens dat ding ben ik weer online op MSN, maar ik zie niemand online verschijnen ???
Nov-12-2003 03:17
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
spaarvarken??? haha echt niet! kweet nog nie eens wa sparen betekent
en deze geldwolf heeft ambities als (internationaal) financieel manager... KUCH KUCH hahaha
mahja dromen mag he ben hier toch al half aant slapen
Nov-12-2003 03:18
Zehra
Deeply disturbed
quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm... volgens dat ding ben ik weer online op MSN, maar ik zie niemand online verschijnen ???
Nope me is online you not dat ding van u werkt nie goe blijkbaar
Nov-12-2003 03:19
eieregooie
Perceptions
Ow wordt je verstandig en ruil je dat lame België in voor een veel interessanter land als bijvoorbeeld Nederland?
Slimme meid
Nov-12-2003 03:20
eieregooie
Perceptions
Originally posted by Miss Z
Nope me is online you not dat ding van u werkt nie goe blijkbaar
Laat mijn ding erbuiten ja!
Nov-12-2003 03:21
Zehra
Deeply disturbed
NOPE no way da ik België ga inruile voor iets anders... laat staan voor Nederland! (tenzij ik goe wordt betaald hahaha nee nee da was een grapje van mijn donkere kant: zehra de geld-lammeke )
zeg, heb echt geen zin om weer te beginne discussiëre over da "Belge dit, Hollanders dat..."-gedoe! OK ieder landje heeft zijn schone kanten we zijn verschillend en dat maakt het ook zo leuk om met u te babbelen hoi hoi
Nov-12-2003 03:26
eieregooie
Perceptions
Haha... oke oke, ik zal er niet meer over beginnen
Nov-12-2003 03:28
eieregooie
Perceptions
Zeg, die nieuwe Rising Star mixen van Burned With Desire zijn toch ook best wel lekker hehe...
"When you touched my face, when you call my name. I'm burned with desire, but you left me in the rain."
Nov-12-2003 03:32
Zehra
Deeply disturbed
hehehehe ok me is wel dalijk weg hier he... morgen (vandaag ) school! allè kwens u nog een goeienacht mister eieregooie... mijn mede-beta (=eerste hollander op de beta-kaart, eerste hollander op de beta-sig... en hopelijk ook de laatste ) hahaha
quote:
Originally posted by eieregooie
Zeg, die nieuwe Rising Star mixen van Burned With Desire zijn toch ook best wel lekker hehe...
"When you touched my face, when you call my name. I'm burned with desire, but you left me in the rain."
dalijk ff luisteren hmm kzal straks dan mah gaan slapen...
Nov-12-2003 03:36
eieregooie
Perceptions
Originally posted by Miss Z
dalijk ff luisteren hmm kzal straks dan mah gaan slapen...
Nou, vooruit dan maar... Ik moet ook over een uur of 7 weer op werk verschijnen en daarvoor nog even wat boodschapjes doen... jeuj! :S Naja, foto's halen is wel leuk
Hoe laat moet je op school zijn dan?
Naja, weltruste iig dan maar he
Nov-12-2003 03:38
Zehra
Deeply disturbed
heb les in de namiddag van drie tot zes kan dus nog ff blijve slapen tot 1u ofzo foto's??? das interessant... (HINT: me wants to see those pictures ) mahja ben dus dalijk door. nog een goeienacht... euh... goeiemorgen