Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Brammetje, luister eens pikkie
Jij gaat iets van FEOS kiezen als 1 van jouw beste techno tracks ?
Je hebt er nog nooit 1tje gehoord, je hebt die gast alleen maar horen draaien !
Zeg er dan 1 die je kent
Welke had je ook alweer thuus liggen? oja Pontape, Hit

Luister slet, denk eerst eens na voordat je wat post.
Die hele cd van Pascal FEOS (Self Reflection) is super, dat ik alle nummers supergeil vind. Even de beste kieze.
Anders wordt het nummer 1 of 2 van dat album van Kowalski (Response) dacht ik.

Old Post Nov-12-2003 20:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik zal mezelf eens gaan beraden.

Ben trouwens WEL voor het opsplitsen in stijlen. Anders gaat de stem van bepaalde minderheden hier een beetje verloren denk ik..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-13-2003 07:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basd
Ik zal mezelf eens gaan beraden.

Ben trouwens WEL voor het opsplitsen in stijlen. Anders gaat de stem van bepaalde minderheden hier een beetje verloren denk ik..

Zoals die van de technonichten?

Categoriën:
- Trance
- Techtrance (kwist niet dat je dat zo mocht noemen)
- Techno
- Progressive (voor Magrec )

Hardstyle laten we maar achterwege.

En dan moet iedereen een top 3 (?) geven in de categoriën die hij of zij wil beoordelen.
1 - Gaan we die dan tellen?
OF
2 - De meeste geposte nummers in weer een nieuwe topic/poll zetten en dan stemmen.

Ik ben voor optie 1 want bij optie 2 gaan mensen dan weer op een nummer stemmen dat eigenlijk nog niet eens in hun top 3 stond.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-13-2003 08:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by raoel
Zoals die van de technonichten?

Bijvoorbeeld

quote:

Categoriën:
- Trance
- Techtrance (kwist niet dat je dat zo mocht noemen)
- Techno
- Progressive (voor Magrec )

Hardstyle laten we maar achterwege.

En dan moet iedereen een top 3 (?) geven in de categoriën die hij of zij wil beoordelen.
1 - Gaan we die dan tellen?
OF
2 - De meeste geposte nummers in weer een nieuwe topic/poll zetten en dan stemmen.

Ik ben voor optie 1 want bij optie 2 gaan mensen dan weer op een nummer stemmen dat eigenlijk nog niet eens in hun top 3 stond.

Ik ook voor optie 1, en gewoon 3 punten voor nr. 1, twee voor nr. 2, één voor nr. 3. Lijkt mij het makkelijkst.

d&b session 20090519

Old Post Nov-13-2003 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

lijkt mij ook een goed plan raoel!

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Nov-13-2003 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Hardstyle mag van mij ook, ook hardhouse enzo.
We moeten er dan alleen bij hebben staan hoeveel mensen gestemt hebben, zodat we weten hoe representatief het is.

Of we doen het in 2 ronden ofzo....

Old Post Nov-13-2003 12:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Plak er dan naast een top5 favo nummers een top5 favo dj's per stijl, top5 favo albums per stijl, top5 party per stijl, top5 sloerie per stijl, top5 kneusjes per stijl, top5 ID&T flame, top5 commercieel gekanker, top5 zouteloze threads, top5 lekkerste bananen, top5 heftigste orgasme, top5 lekkerste chinees in de omgeving, top5 internetpagina's, top5 anja joos voetafdruk, top5 buurtsupermarkt, top5 online game, top5 boeken, top5 films, top5 snuggle-afzeik-posts, top5 n00bs, top5 l33tscen0rz, top5 releasegroup, top5 meest gebeerde mp3, top5 meest gespatelde winamp announcer, top5 druk chicane zn harses effe in.. etc..

Old Post Nov-13-2003 12:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

niet te vergeten een Hitjes Top-5

als een ode aan onze eigen New_Wave

Old Post Nov-13-2003 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Re: Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

quote:
Originally posted by raoel
Misschien nog een beetje vroeg, maar vorig jaar zijn we ook zo rond deze tijd begonnen met deel 1. Om precies te zijn opende Cosmic (gay uug Guy, heb je daarom je naam veranderd?) de draad op 17 november 2002 om 19:05.

Omdat dat hier toch niet zo populair is dacht ik om die stijl maar onder de noemer "hardtrance" in te delen.

Suggesties zijn welkom.

Is dat alweer een jaar geleden?
Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen

Ik denk er eff over na en dan post ik binnenkort mn top 3-tjes

Old Post Nov-13-2003 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Re: Re: Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

quote:
Originally posted by Cosmic
Is dat alweer een jaar geleden?
Maar goed, goed initiatief. Ik wil alleen wel de categorie hardtrance/hardstyle erin, waarom zou je die weglaten?

Okee, dus dan hebben we:

- trance
- techtrance
- techno
- progressive
- hardtrance / hardstyle (maar denk dat hardtrance en techtrance beter samen gaan)

nog meer? denk dat we er zo wel uit moeten kunnen komen.. Moeten ook alleen nog effe beslissen of het een top-3 of top-5 per stijl wordt.. Ik zeg top-3 (scheelt allicht weer met tellen). Enne, je hoeft niet voor iedere stijl in te vullen natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld met geen mogelijkheid drie hardstyle platen noemen

quote:

Enne, een top per stijl lijkt me een goed plan. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Was alleen wel een beetje werk om het allemaal op te tellen enzo, maar dat mag jij doen

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel ).

d&b session 20090519

Old Post Nov-13-2003 15:23  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Re: Re: Re: Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

quote:
Originally posted by basd

We kunnen ook wel het tellen verdelen, per stijl een persoon ofzo. Wil er ook best een doen (dan claim ik de techno alvast wel ).

Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).

Old Post Nov-14-2003 08:21 
basd
progression

Re: Re: Re: Re: Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik de nichtentechno! Oftewel: techhouse (michel de hey werk).

Alsof de meesten hier een verschil tussen techno en tech-house gaan maken

d&b session 20090519

Old Post Nov-14-2003 08:42  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nummer van het jaar 2003 (opzet verkiezing)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold live @ Lush 1997 [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyu - Connected (Push's Instrumental Dub Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:10.

Forum Rules: