Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sthlm igen! :)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där

- Tjena MarcOff va snickelidum snackar du om, jag har ju redan lirat där två gånger så jag veeeet dom e bra lenn...

-Åhh fan... här har man koll... "

Old Post Nov-13-2003 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

- Tjena MarcOff va snickelidum snackar du om, jag har ju redan lirat där två gånger så jag veeeet dom e bra lenn...

haha din jävla gangster! jag menade mondaybar :P klart jag vet att han varit i sverige, han var på fokused scandinavian tour och midway jönköping så dum e jag inte :P

Old Post Nov-13-2003 14:14  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

hahahahahaha... ska börja säga snickelidum nu.. hahahaha

rå skönt ord ju

Old Post Nov-13-2003 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

tja sveriges fjortiselit fick väl inte nog av hans usla mixande på Midway så de krävde väl att han skulle köra 4 timmar till

Old Post Nov-13-2003 15:06  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
tja sveriges fjortiselit fick väl inte nog av hans usla mixande på Midway så de krävde väl att han skulle köra 4 timmar till

haha, återigen ett "hårt" uttalande från the one and only RebeL9

Old Post Nov-13-2003 15:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

otroligt vilken skillnad i folks attityder nu gentemot kring fokused spelningen.. innan fokused var det WOW GIELEn.. och efter WOW GIELEN ÄGDE TIESTO.. nu låter det på folk som om gielen är dj ötzi lr nåt..

Old Post Nov-13-2003 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

staz: jag håller med. fan hans fans har verkligen krympt på senaste. i alla fall i sverige :P fan för bara 6 måndaer sen kommer jag ihåg att folk hadde en helt annan attityd till honom men nu verkar allt fler dissa honom. men vet inte själv vart jag står jag har ju inte själv sett honom vara snobbig eller mixa sönder eller spela samma låt för länge eller nått sånt allt jag vet är att de liftoffs som jag hört kicks ass men men vi får väl se vad som händer på mondaybar, jag är lätt där och följer upp i alla fall

Old Post Nov-13-2003 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by staz
otroligt vilken skillnad i folks attityder nu gentemot kring fokused spelningen.. innan fokused var det WOW GIELEn.. och efter WOW GIELEN ÄGDE TIESTO.. nu låter det på folk som om gielen är dj ötzi lr nåt..

efter midway så blev han ju typ det... han va ju nästan värdelös.. ok.. lite att ta i kanske.. han spelade en del bra låtar o så såklart, men hans jävla lekande o scratchande o skit...

blev hel lack på honom

Old Post Nov-13-2003 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

Fjortiselit? Vad bra man kan utrycka sig under en diskussion.

Old Post Nov-13-2003 15:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

den enkla förklaringen till varför hans fanskara har krympt är väl att han kanske inte nådde upp till deras förväntningar på Midway? Så uselt som han mixade. En polare berättade att han blev glad när Gielen körde loss The Beauty of silence och tänkte "ja äntligen en bra låt" men kort därefter scratchade han sönder låten.
Inte speciellt kul :E
Att han har 10 års erfarenhet av DJing kan också vara svårt att tro så ofta som han gör fel vid beatmixningen. 5 sekunders övergångar

Old Post Nov-13-2003 15:52  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by RebeL9
den enkla förklaringen till varför hans fanskara har krympt är väl att han kanske inte nådde upp till deras förväntningar på Midway? Så uselt som han mixade. En polare berättade att han blev glad när Gielen körde loss The Beauty of silence och tänkte "ja äntligen en bra låt" men kort därefter scratchade han sönder låten.
Inte speciellt kul :E
Att han har 10 års erfarenhet av DJing kan också vara svårt att tro så ofta som han gör fel vid beatmixningen. 5 sekunders övergångar
men han var rätt så dragen då eller?

Old Post Nov-13-2003 16:21  Sweden
NooN
[Kevin Rust]

Har jag tid och är hemma ska jag nog glida dit.

Old Post Nov-13-2003 17:09  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sthlm igen! :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - VN vs GC August 2004 Track 22 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChicken Lips - Do It Proper (Justin Robertson Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:28.

Forum Rules: