|
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dude wat moet je in godsnaam met idtag 2?? Kan je ook het album in de info zette etc.. nou buy there een broodje voor.. who gives a shit?? Of je moet naampjes/info geil zijn..
Naast dat id3 tag 2 nerdshit verschille ze eiglijk nie zo heel veel..toch? ik zou lekker die duurdere houden vet voor die lui..
Die lenoxx lijkt wel wat compacter maarja.. dat terugsture is zon gekut.. 
Anders "probeer" je eerst ff hoe die duurdere is als je bepaalde dingen niet goed vind kan je altijd zo snel mogelijk nog terugsture en zegge.. dat je d8 dat dit degene was die je had besteld maar dat t em toch nie was.. dus ben je zo eerlijk om hem om te ruile (hehe terwijl ie slechter is.. nadat je em getest had)
Dat zal ik dus doen.. em gewoon houwe ff teste.. en dan beslissen..
GreetZ |
Nou ik heb hem de afgelopen dagen een flink aantal uuren laten draaien, maar ben der niet tevreden over.
1. de batterijen.
2. De buffer. Soms laadt hij de buffer bij. (50 sec anti shock, dat is die buffer dan) en een moment der na, niet, dan gaat hij allemaal moeilijk doen, schokken. je kent het wel,net als bij een gewone cd die overslaat.
Laat ik hem 20 minuten liggen, uit dan wel en doet ie weer normaal... Heel raar maar zeer irritant. (met lader der aan en volle batterijen laadt hij ook de buffer niet bij)
Ik denken dat het aan de cd ligt. speciaal cd op 2 speed gebakken..doet ie het nog niet...Moet niet kunnen vind ik
Dus vrijdag mijn vrije dag om alles in te pakken wordt een ritje naar rotterdam om hem om te wisselen.... YEAH 
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ps Sandman een toffe vakantie in west-cappele!
En wat is wijsheid?....dit misschien; |
Tnx, ik denk dat dat wel gaat lukken... Genoeg bier en rum inslaan, dan komt het wel goed 
En volgens mij kan dat vrouwke heel lang onder water blijven 
Toch wel een aantal uurkes
Sandman