Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....
Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?
Leeftijd was volgens mij 18+, maar weet het niet zeker. Daar hou ik me nooit echt mee bezig. Kaarten voor feessie in R'dam waren € 27,50 (ex fee) en voorverkoop adressen zijn:
Presale at:
Panama - Amsterdam
ClubWearhouse - Amsterdam
Dance Traxx - Amsterdam
Trance Central - Haarlem
Twist & Shout - Utrecht
Funkie House - Rotterdam
Concrete - Den Haag
ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen....
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-05-2003 18:56
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by sndh
ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen....
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Hmm geen wielrenvakantie dit x en ben net terug van mn wintersport, dus dit gaat m zeker worden!
Nov-05-2003 20:12
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Asperge
Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari.
best wel schraal, ben je 18 en denk je alles te kunnen qua leeftijd....hebben ze dit :S
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-05-2003 23:01
ArisE2
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location: Breda, Nijmegen
Je hoeft je geen zorgen te maken over leeftijd enzo..
De vorige keer kwam alles zonder controle binnen..
Nov-06-2003 01:44
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18....
-Omdat t anders kutfeesten zouden zijn
-Omdat ppl tussen de 21 en 40 gewoonweg ownen
Maar probeer de hardstyle feestjes,daar ben jij de oudere,koel toch
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Nov-07-2003 10:08
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
nee toch maar niet...
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-07-2003 10:42
Frankisback
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2003
Location: Delft
Invited Cold Edtion
29 januari, 2004
Invited Cold Edtion
te Cruise Terminal Rotterdam
Ik weet het is alweer ff geleden invited in Cruise Terminal Rotterdam met Tiesto en Gabriel & Dresden, maar er komt weer een nieuwe Invited in Cruise Terminal Rotterdam. De lokatie daar is echt super met uit zicht over de maas van rotterdam samen met de erasmus brug.
Ja eerst nog 4 december in Panama DEZE IS INMIDDELS UITVERKOCHT, maar ik ga toch meer naar deze uitkijken.
Er is al meer nieuws uitgebracht op site van invited over 29 januari, namelijk de volgende tip:
"The Guest dj is an Essential one, known for his great shows at BBC Radio 1 and performance all over the globe"
Ik dacht eerst judgejules hij draait ook bij radio 1, maar
waarschijnlijk is het dus Pete Tong aangezien hij het programma Essential Selection presenteert