Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Op trance energy zette johan gielen zelfs zn geluid z8ter toen dat gebeurde, volgens mij vond t ie t wel kicken
Waaaat? ongeloofelijk!! dat is echt te kut voor woorden! Ja dat zegt eigenlijk alleen maar iets over Johan Gielen
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Bij picotto gebeurde dat heeeeehooooooo ook, maar mauro reageerde er amper op, volgens mij was ie te verbaasd ofzo
Ja te verbaasd omdat hij het zo klote vond!
ff off topic;
Voor Armin van buuren en Tiësto fans; check www.trance.nu ff daar staat wel relaxte info op over de nieuwe albums van beide masters
Jul-17-2001 20:43
DŽeameŽ
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Dat ge-Hee-hoo tijdens een trance-party kan dus niet, MAAR!..............Al mensen op de bar gaan staan in een of ander cafe en dan gaan Hee-Hooo-en op het Cooldown-Cafe! Stenigen met watjes moesten ze die mensen(duur lekker lang)! Wat heb ik daar een hekel aan zeg!
Jul-18-2001 09:10
Dj Lex
Respect the Lex
Ja ik ben het er ook mee eens. Ik vind het gewoon zielig op een trancefeest. Dat hoort niet vind ik. Doe dat lekker bij Frans Bauer of Andre Hazes.
Ik hoorde het ook op sensation (op tv) en vond het eigenlijk meteen zielig. Zei dat ook tegen me broertje.
Stoppuh dus
Jul-18-2001 09:29
Boss
Supreme tranceaddict
Dat HEE HOO vind ik nou ook altijd zo kut.... voor 't eerst meegemaakt in salou... gewoon een paar keer heel vuil aankijken, dan houden ze wel op....
maar goed, als we nou allemaal ff wat geld bijleggen, dan huren we 'n turk in die op elk feest die bosmongolen gaat elimineren
goed idee?
Jul-18-2001 11:26
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Boss Dat HEE HOO vind ik nou ook altijd zo kut.... voor 't eerst meegemaakt in salou... gewoon een paar keer heel vuil aankijken, dan houden ze wel op....
maar goed, als we nou allemaal ff wat geld bijleggen, dan huren we 'n turk in die op elk feest die bosmongolen gaat elimineren
goed idee?
haha een soort van huurmoordenaar?
Als we daar nou gewoon een hooligan van deze site voor nemen, komen we nog goedkoper uit ook. Haha en je weet wat je aan ze hebt he.
Jul-18-2001 15:20
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Het
ge HEE HOO
Is heel irri
Ik vindt het zeer kinder achtig!!!
Een paar jaar geleden toen ik voor het eerst op stap ging in een discotheek waar alleen maar mensen van 15 kwamen kon dat wel. Toen deed ik ook mee, Was zelf gaaf. Toen der tijd.
Ook met carnaval moet het kunnen. Dan is dat allemaal wel lachen.
Maar als het tegenwoordig wordt gedaan op GROTE FEESTEN of zelf in de discotheek waar ik op stap ga (gelukkig nu nooit meer) denk ik ook van "GA TMF kijken.
Want het zijn toch vooral de jongere party gangers die dat doen. En dan degene die voor de 1e of 2e keer gaan. Kijk maar waar het gedaan wordt. Sensation en Trance Energy die trekken het TMF kiddies publiek.
quote:
Originally posted by -=WVG=-
HEEEEEEEEEE...
HOOOOOOOOOOOOOO...
haha ja jij was 1 van de mensen die ik bedoelde. Dat had je goed gezien WVG.
j/k
Jul-18-2001 16:13
Dj Lex
Respect the Lex
Ik ga wel ff op WinMx kijken. Misschien nog speciale request voor remixen ofzo?
Jul-18-2001 16:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ja ik vind het ook triest, maar ja, je kan er helaas niks aan doen. Et zijn vaak van die trieste Skihut-gasten die net uit de luiers zijn gekomen, die weten nog niet beter