Hehe skojiga namnförslag.
Vizay, som sackt så tycker jag att du ska ge vinnaren ett par kramar
Nov-26-2003 20:52
swe_Trancer
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2003
Hard above all
suger på att komma på sånt här
Nov-26-2003 20:53
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
divine music
(typ, låter lite illa men det är det bästa jag komemr på)
Nov-26-2003 20:55
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
okej en sak bara....meningen e ju att namnet ska va till ett online-event som bara kommer köra uplifting/hardtrance å progg så skippa hardnamnen
ska fundera på a state of vizay
finns en del sköna förslag här men fortsätt posta....har inte hittat det där namnet som känns 100% rätt än
den som vinner får massor med kramar
Originally posted by Vizay
okej en sak bara....meningen e ju att namnet ska va till ett online-event som bara kommer köra uplifting/hardtrance å progg så skippa hardnamnen
jaha jag som ansträngt mig som ett djur för att hitta på bra namn
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by RebeL9
jaha jag som ansträngt mig som ett djur för att hitta på bra namn
aaa asså jag e lessen om du dragit iväg mycke tid på det där....va ju inte meningen å fördriva din tid i onödan, ska kompensera dig för det...nån...gång...kanske...eller så struntar jag i det
fast jag måste säga att forever bass monkeys va lite ballt
batteries not included.
- dave
Nov-26-2003 21:51
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Re: Re: 3 från mig
quote:
Originally posted by JayBee
haha din TOKE!.. Johan gielens radio program heter ju så. kommer du inte ihåg att vi pratade om det? jag slår vad om att du la det på hjärnan men glömde det och nu fick du namnet från just den konversionen utan att veta om det
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
hmmmm...varför inte ta fördel av själva orden hard, uplifting och progressive i sig? Du kan kallade för HUP Trance Session. (Första bokstaven från varje gengre).
Det går också att slänga ihop några kombinationer mha av de två första bokstäverna i varje genre...Tex Haprup, Uphapr Prupha, Prhaup osv...det blir ju en viss turkisk klang över det hela - men klockan sju på morgonkvisten är detta det vettigaste jag kan komma på