Heb je de hele dag uitzicht op de Eindhovense voetbal tempel.
Gelukkig wel
Deadmau5
Eric Prydz
Nov-27-2003 13:02
Jappio
.
Registered: Dec 2001
om maar weer ff ontopic te gaan
ik heb ooit ook nog is een half uurtje een "gig" gehad mwhehe
Ik ging vroeger regelmatig mee met een vriend van me die op allerlei feestjes moest draaien (vooral voor gratis drank en de mooie vrouwen ) Maar op een gegeven moment had ie zelf wel een apetijtelijk dame gezien en vroeg of ik het ff over wilde nemen
naja natuurlijk geen probleem, had al de nodige breezers achter de kiezen (was 16 ofzo hallooo) en ik beetje kutten met cd's (vinyl lukt ook wel beetje, maar gelukkig heb ik dat toch maar niet gedaan ) naja ik in ieder geval een paar blije knallers erin gegooid, mixtechnisch ging het ongetwijfeld niet goed maar het was wel een leuke ervaring..
ik denk dat het voor een mannetje of 60-70 was mwhehe
maarruh verder geen aspiraties meer om op te treden hoor t gebeurde nog wel is dat ik het ff overnam van m, maar ik denk dat mijn core competences meer liggen op het gebied van vrouwen en drank
olé!
Nov-27-2003 13:44
ArisE2
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Optimisme genoeg!!!
Nov-27-2003 15:47
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Pfff dat weet ik geeneens meer
Ik was 16 jaar (bijna 8 jaar geleden) volgens mij. Draaide toen nog hardcore en had in een jongerencentrum toen gedraaid. Draaide toen maar voor 40 man ofzo. Was wel lachen . Zo jong al voor publiek draaien.
platen die ik toen had gedraaid zou ik echt niet meer weten. Ken al die titels ook niet meer.hehe.
Nov-28-2003 08:57
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
eerste keer voor publiek was in de Bob's in noordwijk,draaide mee met de vaste dj daar op de zaterdag.. toko was nog goed gevuld ook,schat een mannetje of 400. Weet dat ik Marco V - Tolerance heb gedraaid en Mekka - Diamondback.meer titels weet ik ff niet.