|
asch du skulle ju frågat mig smekbar!
man with no name är ju typ den enda av de gamla artisterna som spelat på Amager 10ggr som jag skulle vilja se igen! hade nog kunnat tänka mig dra ihop "mitt" gäng o dra dit... men men
gen.6 är ju oxå bra, lirat 2 ggr hos oss i Lund ju
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
|