Registered: Apr 2001
haha ok Henkie d8 ik ook al joh.
Jul-20-2001 14:06
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Nou jah, omdat deze thread er toch al is, maak ik hier maar de Welcome Back Bellie thread van met speciaal voor jou (jaja bellie dus) geen fotootje van Concept want ze zijn LELIJK ingescand, zie maar:
enz.
Ik weet dat je nog op Kreta zit op het moment dat ik dit schrijf, maar ik kan het niet later doen, want om 23.00 vetrekt de bus naar Berlijn!!!! w00t w00t en dan gaat diezelfde bus pas (al eigenlijk) om 04.00 zaterdagnacht terug richting Koewar...uu..Leeuwarden en t CamBOERstadion en dan ben jij al lang en breed weer op de Hemkade....
Anywayz...de rest zal ook wel blij zijn dat je terugbent, want ik heb vreselijk lopen zeuren dat ik je zo miste...(sorry guyz)...en idd..dat heb ik ook gedaan..damn..ik heb zelfs tijd gehad voor films kijken enzo de afgelopen 2 weken
Maarree..Bellie..ben blij dat je terug bent, en ik spreek je a.s.a.p via ICQ!!!!!!!
Jul-20-2001 16:00
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
nou, ik zie dat je het tof hebt gehad daar in kreta, en dat je vliegtuig laat vertrekt is altijd zo, wij werden om 10 uur eruit gekickt en de bus vertrok pas om 21:30...........
ja daar is ie weer hoor
ben net een half uurtje wakker.sjonge sjonge,das zeker weer wennen joh om hier weer in het fokking koude NL te zijn..
Ik spreek jullie vanavond wel op IRC ofzo want nu MOET ik naar A'dam om platen te kopen (ik heb mn draaitafels gemist hehehe )
Dus jongens tot laters
GREETZ!!
Jul-21-2001 12:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Bellie ja daar is ie weer hoor
ben net een half uurtje wakker.sjonge sjonge,das zeker weer wennen joh om hier weer in het fokking koude NL te zijn..
Ik spreek jullie vanavond wel op IRC ofzo want nu MOET ik naar A'dam om platen te kopen (ik heb mn draaitafels gemist hehehe )
Dus jongens tot laters
GREETZ!!
Luister ff naar Chris Howie - House Of God.....
Echt zwaar ZZZZZZZUper!!!!!!!!!!!1
Jul-21-2001 12:22
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus Nou jah, omdat deze thread er toch al is, maak ik hier maar de Welcome Back Bellie thread van met speciaal voor jou (jaja bellie dus) geen fotootje van Concept want ze zijn LELIJK ingescand, zie maar:
enz.
Ik weet dat je nog op Kreta zit op het moment dat ik dit schrijf, maar ik kan het niet later doen, want om 23.00 vetrekt de bus naar Berlijn!!!! w00t w00t en dan gaat diezelfde bus pas (al eigenlijk) om 04.00 zaterdagnacht terug richting Koewar...uu..Leeuwarden en t CamBOERstadion en dan ben jij al lang en breed weer op de Hemkade....
Anywayz...de rest zal ook wel blij zijn dat je terugbent, want ik heb vreselijk lopen zeuren dat ik je zo miste...(sorry guyz)...en idd..dat heb ik ook gedaan..damn..ik heb zelfs tijd gehad voor films kijken enzo de afgelopen 2 weken
Maarree..Bellie..ben blij dat je terug bent, en ik spreek je a.s.a.p via ICQ!!!!!!!
hee miss plaatje doet het niet ff goede link geven dan maaar:
Jul-21-2001 12:31
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ja leuk Magrec, maar die van jou doet het ook niet hoor