Registered: Jan 2002
hey, draaien is draaien, toch! En het is beter om ergens rustige plaatjes in een opbouw-set te draaien, dan thuis op de slaapkamer al die megavette knallers op de platenspeler te leggen, terwijl je alleen je buren als publiek hebt.
Maar goed, ik begrijp dat als je wat meer het stevigere werk gewend bent, het misschien inderdaad niet zo'n goed idee is om mee te doen. Dat geeft mij in ieder geval weer wat meer kans!
Dec-02-2003 16:30
Ben Huijbregts
tranceaddict in training
Registered: Nov 2003
Een lekker rustig progressive trance-setje in de stijl van ISOS zal toch wel in de goede richting komen??
Verleden jaar had iemand gewonnen met een diepe, electro/breaks set. Dus zeker geen trance en progressive zal waarschijnlijk ook moeilijk worden. We hebben het hier echt over een OPBOUW-set...
Dec-02-2003 18:35
Ben Huijbregts
tranceaddict in training
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by iLLicit
Verleden jaar had iemand gewonnen met een diepe, electro/breaks set. Dus zeker geen trance en progressive zal waarschijnlijk ook moeilijk worden. We hebben het hier echt over een OPBOUW-set...
quote:
Originally posted by Ben Huijbregts
das waar. voor die 2 euro kan je t niet laten eigenlijk he. eerst ff mijn md-speler zien te maken.
maar waar&wat draai jij eigenlijk?
Nou, zoals je kan zien in mijn sig in Nighttown aanstaande vrijdag. Wel beter natuuurlijk!
Wat ik draai is vooral deep house, rustig, met af en toe wat meer proggressive and groovy plaatjes ertussen door. Ik hoop dat ik wel een kans maak voor de contest, verleden jaar heb ik het zo vern***t. Toen had ik een vette knal-set opgestuurd, wat dus wel zonde van de 2 euro was!
Kheb ff op je site gekeken iLLicit, het zag er wel cool uit allemaal, je "gigs" zagen er over het algemeen uit alsof er 400 man uit hun plaat gingen in die zaal (ookal zag je alleen de dj-booth) totdat ik bij deze foto kwam:
waah wat voor feest is dit? Draai je op schoolfeestjes?
Niet ten nadele, maar ik vraag me gewoon af: hoe kom je vervolgens bij Nighttown terecht?
[offtopic]
Haha, daar was het inderdaad wat minder druk.
Ik zal het even uitleggen. Deze foto is gemaakt in de Calypso Rotterdam. Ik mocht daar eerst openen op het hoofdpodium, waar dat scherm achter mij hangt. Dit was wel een grote zaal, konden inderdaad wel zo'n 400 man in.
Later zou ik verder draaien in de lounge, wat je dus op de betreffende foto ziet. Niet echt superdruk daar en het was eigenlijk maar een kl*te-locatie, maar goed dat terzijde.
Dit feest werd georganiseerd door EQH, een dj-agency waar ik bij ben aangesloten. Ook de feesten in Nighttown worden door hun gehost en daarom mag ik daar dus ook draaien!
Ik hoop dat dit het een en ander opheldert.
[/offtopic]
Ps: we dwalen zo wel een beetje van het topic af..