Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
kan sammanfatta för min del....trött som aset i fötter och leder, jävligt nice musik även fast det aldrig riktigt kom till klimax
jag e nöjd
fast fan gate va du där, såg inte röken av dig...
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-29-2003 13:43
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
Morning!
Mycket trevlig kväll igår. Det var skoj att se så många (för mig) nya ansikten. Lite för många drinkar vart det dock..det får bli inre tjänst på soffan idag.
Greetz
NordLight
___________________
Nov-29-2003 14:49
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag hade riktigt kul igår!
Blev inte mycket dansande dock eftersom NordLight söp mig plakat istället.
Tack igen!
Riktigt kul att snacka med de TA jag inte pratat så mycket med förut, ni vet vilka ni är, .
Tillbaks till studierna...
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Nov-29-2003 14:55
Can
Senior tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Stockholm
ja jävlar det va skojj som fan igår! Mats haha shit asså du måste bjudit typ alla på sprit igår!!!! vågar du kolla hur mycke du INTE har kvar på ditt konto? jag har en bild på dig när du sover vid scenen men jag postar den inte
Nov-29-2003 15:08
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
inte rättvist... ville ju också ha varit där..
va skit längesen jag va på nått nu... måste se till att komma iväg på nån fest snart..
Nov-29-2003 16:08
Amplifire
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Can
jag har en bild på dig när du sover vid scenen men jag postar den inte
Haha! Ja fy fan, det var härligt att ta igen sig lite, haha.
Nov-29-2003 16:34
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
quote:
Originally posted by Vizay
fast fan gate va du där, såg inte röken av dig...
Jepps visst var jag där. Men det är ju rätt svårt att se någon som man inte vet hur den ser ut
Dock rök det nog en hel del om mig.. Fick i mig en hel del livsfarliga pinnar igår. Helt tjock i halsen idag. Aja, går ändå inte ut så ofta så man får ju ta och göra det ordentligt när man väl gör det
Och när har slutar med Orkidea mixen på Flight då blir man glad..
Mitt betyg 3/5
Nov-30-2003 09:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Det verkar som dom flesta var lite på lyset denna kvällen... Det var en otroligt rolig kväll då jag fick chansen att träffa många SWETAs och lite annat folk... Snackade även med Orkidea i vanlig ordning och det verkade som inte hans album kommer att släppas i Sverige men det är jag inte säker på... hur som haver så fick jag ett ex. av han som han också signerade... riktigt kul och snällt av han men okej... jag fick hans selected works och han fick mina selected works också... var iof Fokused han var ute efter
Ja ja... hoppas vi får se fler kvällar som denna... kram på er alla som jag träffade