het is wel show...maar toch vind ik het wel lache eigenlijk..
en Trancefool: ik ben "pas" 15 jaartjes jong
Jul-21-2001 18:30
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
oww ja, heb es bijna pure zoutzuur op me klauwen gehad 2 jaar terug met van die leuke scheikunde proefjes, altijd lache...gasbrander vol open...aansteker erbij.en...WHOOOSHHH
Jul-21-2001 18:33
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by DJ_Massive het is wel show...maar toch vind ik het wel lache eigenlijk..
en Trancefool: ik ben "pas" 15 jaartjes jong
Aha, ik kijk het ook wel hoor, vind het wel geinig. Maar je post klonk zo serieus dat ik bang was dat je dacht dat dat wrestling allemaal echt was, leek me al een beetje raar
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ja vroeger keek ik het wel, nu niet meer. Ik vind die van V8 ook niet leuk. Die met Goldberg en Hogan, Nash enzo is veel leuker en veel hoger niveau. Geloof dat dat NWO is. Maar ja daar zenden ze nix meer van uit. Vroeger RTL 5.