Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bay Lucia Cruise Mixed CD!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amplifire
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Stockholm, Sweden

Jag menade inte att du mixat i datorn, ledsen om det framstod så. Inte heller meningen att låta negativ om din mix, vilket jag genom att läsa det jag skrev förut förstår att jag kanske gjort. Sorry for that, rock on! Angående kryssningen tror jag att man kan se fram emot toppenset av både Bond, Hardwick och framförallt John Askew! Synd att jag inte kan följa med bara, jäkla jobb.

Old Post Dec-08-2003 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm/Sweden

Jaha, då är man tillbaka då efter en minst sagt lyckad kryssning. Vet inte vad man skall börja riktigt. Alla mina skivor är slut. (jag har inte tagit en enda krona för någon av dem). Dock är jag hyfsat nöjd med de folk som har fått dem. Både Scott Bond liskom Matt Hardvick och John Askew besitter numera ett exemplar av Silja Trance 2. Snackade en hel del med alla tre och de var riktigt schysta faktiskt. Dock lite neg att John Askew frågade om jag hade kokain. Sånt skit skall man inte hålla på med. Dessutom hade 2 av tjejerna som reste i mitt sällskap gjort tröjor med Dj P.A på - som ju inte gjorde det svårare att få några som ville ha skivorna. Så ett stort tack till er tjejer (med perukerna). Bl a så skall Johnny Boy från monday bar ha fått något ex. Så johnny om du läser detta och gillar mina skivor. Tveka inte att höra av dig till mig. Och tack alla andra för en underbar kryssning och tack framförallt Scott Bond för den underbara spelningen (främst första timmen) och sist men inte minst TACK ARMIN VAN BUUREN FÖR ATT DU KOMMMER TILL SVERIGE!!!!!! WOW!!!

/DJ P.A!

Old Post Dec-12-2003 19:49 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bay Lucia Cruise Mixed CD!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID : drums and dark beats + sample [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpin 33 - "Believe" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!