|
Jag menade inte att du mixat i datorn, ledsen om det framstod så. Inte heller meningen att låta negativ om din mix, vilket jag genom att läsa det jag skrev förut förstår att jag kanske gjort. Sorry for that, rock on! Angående kryssningen tror jag att man kan se fram emot toppenset av både Bond, Hardwick och framförallt John Askew! Synd att jag inte kan följa med bara, jäkla jobb. 
|