Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
Mensen, ik heb het idee dat jullie allemaal een beetje zitten te twijfelen... Maar, ik als inmiddels vaste klant van Bouma-Bros. Party Travels kan jullie verzekeren dat je iets geweldigs moois mee kan gaan maken...!
En dit slechts voor een bedrag van iets meer dan 100 EURO!!!
Dus: meldt je aan en dan komen we mekaar wel tegen in die partybus!
Greetz Pipi
Jul-25-2001 19:37
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
En hoe zit het met de grenscontrole?????????????????
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Toen vonde ze de pilletjes.. *oeps*
Je kent het drugsbeleid in Engeland, als jij het risico neemt om je dope mee te nemen, is dat je eigen verantwoordelijkheid + het risico dat je het voor een bus vol enthousiaste partygangers verziekt, toch?!?!
___________________
Jul-27-2001 12:34
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
back to top! & greetz vanuit IBIZA!!!
Jul-28-2001 16:28
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
He gasten...
Er zijn nog plaatsen vrij in de partybus naar Gatecrasher op 29 september! 4 uur Tiesto in Engeland maak je niet vaak mee en voorlopig organiseren we geen busreis meer naar deze tempel dus......
Let's fookin have it!!!
Aug-07-2001 20:34
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
klote man! mijn vriend moet draaien de 28e dus dat redden we noooooit! lijkt me wel tof om er s naartoe te gaan..tu_face, Brite en goldenarmz meeten
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there