|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DJ? Hahahah 
Wat draait hij, skihut? |
verdomme Bram !
ik ben gewoon Massive, ik wil dat Dj ervoor weghebben, welke mod fixt dat ff voor mij
zit ik hier potverdomme al 2 en half jaar op dit forum en ziet ie nog het verschil niet tussen mij, de enige echte Massive, en een of andere pino die zich ook zonodig Massive moet noemen snik snik
Snuggle 
|