|
| quote: | Originally posted by Optimus
hoorde ik ook van een klasgenoot van mij, die in Den Haag stad en land afzocht:S Ik zei dat hij naar het centrum moest tegenover Morgan, maar daar hadden ze hem blijkbaar ook niet:S Bruna, Ako ook allemaal niet:| |
Bij het Holland Spoor wassie ook al weg en normaal hebben ze stapels over van DjMag. De Paagman op de Fred ook nie. Morgen als ik op Scheveningen ben, ff kijken bij de AKO en als ze hem daaro niet hebben, dan down ik hem maar.
___________________

Down-Under was da bomb
|