helt klart dance valley o mysteryland, var på creamfields i år o det rockade stenhårt... vad det gäller klubbar, så e de ibiza som gäller, o där spelar det nog mindre roll, vilken klubb, men helst amnesia o space...
privilege event vettja fan
___________________ your sig is too tall - porky
Klubb: hum Privilege, Twilo NY(hört nått om reopening Event: Godskitchen Global Gathering
___________________
Definitivt Cream på ibiza när PvD lirar!
___________________ -Treo- art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav
Klubb: Gatecrasher Event: Sensation (Black och White )
___________________ "If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!" Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Klubb: Fridge, London Event: Nature One
___________________ "Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA