|
hmm frågar folk hur man orkar brukar jag bara säga "Jag e skittrött efter 15minuters intensiv dans, men skiter i det o fortsätter 6 timmar till"
Är ungefär så också för mig iaf, ca 15-20minuters dans känns som ett vanligt gympapass på gymnasiet (vi hade en sjuk jävla gympalärare iofs, officer i kustjägarna) men sen fortsätter man bara, musiken får en att glömma att man e trött, fram tills de där 4-5-6 timmarna senare, när man e tvungen att sluta för man knappt kan gå längre. Har väl hänt 2-3 ggr att jag varit väldigt nära att svimma på dansgolvet av utmattning, läskigt... 
det var för övrigt ganska kul på gymnasiet, när jag kirrade ledighet för att åka ner till Mayday, o min 60åriga svensklärarinna sa typ "Jaha rejv, e det inte där alla äter ecstasy o sånt. Du får bara ledigt om du lovar att inte ta knark"... Mitt svar blev väl nått rablande om att ravekulturen e starkt missuppfattad och att den handlar om musiken, inte om drogerna... Samt att jag inte använder hard-drugs. 
___________________
Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
|