Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur förklarar man...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

adrenalin hjälper en hel del till

Old Post Dec-14-2003 16:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Aendy
Jo, hon har fullt förtroende för mig, det står typ i den första meningen i mitt inlägg. Dock är det svårt för henne att övertyga sina väninnor om att jag inte ens dricker och ändå går på de mest drogrelaterade festerna av alla och dansar järnet. Jag sökte svar till hur man förklarar för de som inte är insatta hur man orkar. Min mor gillar inte tanken att hennes väninnor tror jag är en knarkare.

ah, sorry, fan jag måste vara trött efter allt festande..läste helt fel

Jag vet juh att du inte tycker att drogbruk är något bra alls, men jag tycker ändå att dom borde acceptera dig och tro på det du säger...problemet ligger juh hos dom som har fördomar, inte hos dom som blir dömda.

Old Post Dec-14-2003 17:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

det är bara att säga till din käre mor att hon ska svara hennes kompisar nästa gång med "jag litar på min son"

P.S funkar inte det så kan hon bara säga "han är medlem i Trance Addict" det borde snickra till det för dem

Old Post Dec-14-2003 17:32  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

hmm frågar folk hur man orkar brukar jag bara säga "Jag e skittrött efter 15minuters intensiv dans, men skiter i det o fortsätter 6 timmar till"
Är ungefär så också för mig iaf, ca 15-20minuters dans känns som ett vanligt gympapass på gymnasiet (vi hade en sjuk jävla gympalärare iofs, officer i kustjägarna) men sen fortsätter man bara, musiken får en att glömma att man e trött, fram tills de där 4-5-6 timmarna senare, när man e tvungen att sluta för man knappt kan gå längre. Har väl hänt 2-3 ggr att jag varit väldigt nära att svimma på dansgolvet av utmattning, läskigt...
det var för övrigt ganska kul på gymnasiet, när jag kirrade ledighet för att åka ner till Mayday, o min 60åriga svensklärarinna sa typ "Jaha rejv, e det inte där alla äter ecstasy o sånt. Du får bara ledigt om du lovar att inte ta knark"... Mitt svar blev väl nått rablande om att ravekulturen e starkt missuppfattad och att den handlar om musiken, inte om drogerna... Samt att jag inte använder hard-drugs.

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Dec-14-2003 22:49  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag blir inte trött alls, bara jag dricker vatten, vet inte vad det beror på... Nu senast på kryssningen körde jag o Anden rätt hårt i en sisådär 7 timmar i sträck (första dagen då alltså), och det var ingen fara. Inte andfådd, inte trött, bara törstig...

Old Post Dec-14-2003 22:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

rent fysiskt sett så har det ju att göra med kroppens belöningssystem som nån nämnde innan...man hör musik som man verkligen älskar, man blir glad å lycklig eftersom kroppen utsöndrar dessa ämnen, ämnen som i isn tur gör att man inte tänker lika mycket på hur trött man är eller att det gör ont osv.

Du kan ju berätt aför hennes väninnor hur kureringen efter en hel natts dansande ser ut också, brukar ju oftast innebära ett "par" timmars extra sömn

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-15-2003 01:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Det är ju rätt obegripligt för de oinsatta hur folk orkar snacka så mycket skit? Lägga sig i andras liv? Ifrågasätta vad andras barn gör och inte gör? Är dom sååååå intresseade så kan dom ju gå ut och kolla läget?

Din mor ska inte svara på sånt skit!!

Jag orkar ju dansa mera än dom som dragit tjack och därför alltid fått "förklara" mig!!! Nu skiter jag i att svara på frågan...

Old Post Dec-15-2003 08:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

varför ska de ens bry sig? och varför ska du bry dig om vad de tycker? personligen hade jag brett på med en rejäl dos sarkasm och sagt nåt i stil med "Jo för fan, jag brukar trycka i mig lite piller, dra ett par linor kokain, skjuta lite grejer o röka ett par feta, sen brukar det gå vägen", om din morsa litar på dig så skulle hon säkert bli stolt över att du satte hennes väninnor på plats

själv tar jag det som en komplimang när jag dansar så intensivt så att folk tror jag är hög.

går ju också att dansa olika intensivt.. själv röjer jag ett tag, hoppar och skuttar , sen när jag blir trött varvar jag ner ett tag med fötterna stationerade.

Old Post Dec-15-2003 15:08  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jag vettefan - det enda stället jag får ont på när jag dansar så länge är ryggen. Men det går över under tiden jag hunnit gå iväg och komma tillbaks med en ny flaska vatten - alternativt öl

www.laszlo.se

Old Post Dec-16-2003 10:00 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur förklarar man...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2005 Sounds Like Techno [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFireflies - "I Can't Get Enough" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:43.

Forum Rules: