|
Skrivbord
Här är det jag har nu.
Edit: okok ... så här jävla rent och snyggt ser det alldrig ut, fixade till det lite nu , brukar ligga massa komihåg txt filer osv.
Edit2: fifan va seg skolans server e då, ta spara som istället om du fortfarande vill se min konstnärliga bakgrund jag gjort helt själv 
___________________
KESO! 
Last edited by keddo on Dec-17-2003 at 16:48
|