|
Personligen gillar jag trancen som görs idag mycket mer än den som producerades för 2-3 år sedan. Då handlade allt för min del bara om hardstyle, hardtrance och hardhouse. Hardstylen som produceras idag får jag till exempel huvudvärk av.
Jag vet att många inte håller med mig, men enligt min personliga uppfattning så har 2003 varit det bästa tranceåret än så länge. (då menar jag trance generellt sett, med allt från prog till techtrance)
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|