Registered: Feb 2001
Wat een geweldig feest was dit zeg!
Een waanzinnige 3 uur durende set van de 'trance wonderboy' met een onwijze climax aan het einde van zijn zet, het hele laatste uur namelijk! Hij had af en toe een moment waar het wat afzwakte, Maar zoals gezegd, het laatste uur was dus echt magistraal!
Lokatie was wel ok straalde een soort underground sfeer uit. Hoewel het iets drukker had mogen zijn was het toch goed gevuld en het was ook erg gezellig publiek wat ook zeker de slogan 'it's all about de music' waar maakte!
Het was natuurlijk ook weer erg gezellig met Donna, Tin en onze 'zeehonden vriend' Bram
Hier een kleine Tracklist, zover ik het nog weet..
Petter – All Together
The MFA – The Difference It Makes (Original Mix)
Jase From Outta Space– Do What You Want (Infusion’s Sky Mix)
en dit was het einde van zijn set
Petter - ID
Yilmaz Altanhan - Eighties (Remix)
Lactate State - Trance
James Holden - ID
ID - ID
Nicola Gala - Swing to Harmoy
Filterheadz - Yimanya
Luke chable - Melburn (+ Nothing vocals!!)
James Holden - ID
James Holden - I Have Put Out The Light
Het laatste uur was dus waanzinnig!!
Bijna alleen maar nieuwe tunes en wat voor een tunes! Niet normaal vet! Ik weet bijna zeker dat het dus Lactate State (Holden/Chable) was, aangezien het echt een mix was van Chable's welbekende 'synth' en het toch ook een echte Holden touch had.
Volgende Exposure is met Chris Fortier, zal ik niet bij zijn. Niet echt mijn stijl maar zal dit concept zeker in de gaten houden! Want voor de prijs van 10 euro hoef je ook niet moeilijk te doen!
Last edited by tijs08 on Apr-19-2004 at 12:35
Apr-18-2004 20:58
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Het was weer s feesten how its meant2B indeed!
Ik ging ffies over 5 uur weg want as you can see zat mn 1e nacht werken van de 4 eraan te komen en moest toch nog wat slaap kunnen pakken,maar hij had er zin in want stond nog volop te bangen
Tot hoelaat issie nou eigenlijk doorgegaan?
Hopenlijk snel weer zo'n type feestje,en dan natuurlijk partypeeps als zeer belangrijk ingredient
Veelste lang geleden 4 mij iig,en ben niet van plan er weer zo'n tijd overheen te laten gaan,thats 4sure
Oh en Tinnie,die dopjes.....helpen die nou?!
Apr-19-2004 01:09
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
de " wat zeggie?"s zijn wel wat afgenomen hoor
Apr-19-2004 11:50
Donna
Elitist
Ja de duimen daarentegen toegenomen:P
Apr-19-2004 13:58
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Ik heb niet veel toe te voegen aan de commmentaren over Exposure. Topavond gehad. Leuk om Donnie, Opti en Snuggle weer te zien, twas gezellig! En let op hoor, die Holden kan er ook wat van, tsjonge jonge!
Aantal Sjonnies viel mee. Er viel alleen 1 kerel op die constant vlak voor Holden stond te springen en zn aandacht stond te trekken, omdat ie daar geil van werd ofzo. Hij vond het zelfs nodig om stukjes papier of karton ofzo naar m te gooien. Deed me een beetje aan Tiesto praktijken denken (*kots*). Tijssie008 heeft nog getracht de aap te laten verwijderen door de security, maar het mocht niet baten.
Verder vind ik dat Snuggle niet meteen aan de andere kant van de zaal moet gaan staan, als ie een beetje van de kaart raakt door de wiet en de ballonetjes lachgas. We weten je toch wel te vinden mafkees
Apr-19-2004 16:45
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Verder vind ik dat Snuggle niet meteen aan de andere kant van de zaal moet gaan staan, als ie een beetje van de kaart raakt door de wiet en de ballonetjes lachgas. We weten je toch wel te vinden mafkees
Whahahahhahaaha
Nou, de tent was ook zooooooooooooooo groot
Oftewel; 3 meter verdrop is de andere kant van de zaal
Lachgas was echt niets. Stond tegen een vrouwtje aan te lullen die zei "Lekker man, ik krijg hier bijna een orgasme van, super super!", dus ik dacht what the fuck, ook kopen. Was dus echt niets.
Wiet? Ik heb geen wiet aangeraakt. Ask Donna
Apr-19-2004 17:21
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wiet? Ik heb geen wiet aangeraakt.
Jongen wat is dat nu dan? Op everybody was dat wel anders
Apr-19-2004 17:40
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by magrec
Jongen wat is dat nu dan? Op everybody was dat wel anders
Het was Hasj, apen !
Maar ik doe rustig aan.... heeeeeel af en toe nog maar. Deed het sowieso alleen maar op feessies.
Apr-19-2004 17:45
Donna
Elitist
Sja als je rookt moet je t ook wel goed doen anders hebbie der niks aan:P
Maar idd,die ballon,hoe was die ervaring nouh?
Apr-20-2004 08:08
Opti
tranceaddict in jail
ja, we verheugden ons al op je stemgeluid, maar we hebben helaas weinig kunnen horen
Apr-20-2004 09:27
SnuggLe
drs. Betweter
Report goed lezen: merkte er geen FUCK van!