Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Innercity
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003
Re: Re: Re: Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by sipowitz
Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =)

snitsigt, kan jag måla mönster på den med chockrosa pastellkritor och springa runt på stan sen och köra enmanskarneval...

Old Post Dec-18-2003 22:50  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nej nu gott folk ska jag ta mig till Sthlm central för att ta natt tåget ner till Malmö... sen vidare med flyg till Holland...

Ska träffa upp ett gäng inne på Inenrcity från Hollänska TA... Runt 18-20 pers är dom som har bestämmt att ses

Vid den här tiden imorrn sitter man på en pub någonstans i Amsterdam å laddar

Ha de bra í helgen nu... det ska jag ha iaf.

Old Post Dec-19-2003 19:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Snart börjar det!!!!!!

Verkar som ID&T kör något warmup shit så ETS har bytt till Armin vs System F - Trancematch fram tills Innercity börjar.

Old Post Dec-20-2003 20:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

nån mer än jag som lyssnar? än så länge har det inte vart överdrivet bra...

Old Post Dec-20-2003 23:43  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

sitter och väntar på J00f. han räddar min kväll 8)

Old Post Dec-21-2003 00:12  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

finns det nått schema nån stans där man kan se vem som spelar? har blivit bättre nu iaf

Old Post Dec-21-2003 00:56  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

jag hoppas tamejfan att någon nisse har spelat in sändningen....jag har dessvärre varit ute på annat håll och jagat småflickor...vilket iofs inte är någon ursäkt för att ha missat IC - but never the less...

nu ska jag fan sova....

www.laszlo.se

Old Post Dec-21-2003 04:35 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

jag rippade:

Tiesto
Gielen
Sven Väth

Tiesto, körd några bra låter men överlag dåligt...

Gielen, kan ju dra nånstans... några bra låter men han måste ju lära sej att mixa.. piss dåligt....

Sven, hmm vet inte vad.. inte alls min stil.. men rippade iaf hans set med...

det var det.. uppar dom på Steves FTP... hejjjjj

Fan kanske dax å gå å lägga sej.. (kolla tiden jag postade detta inlägg)...

quote:
jag har dessvärre varit ute på annat håll och jagat småflickor...

fick du nå napp???

Old Post Dec-21-2003 05:51  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Lyssnade inte mycket alls på detta...

Så jävla tråkigt när dom ska hoppa hela tiden mellan olika djs..

Old Post Dec-21-2003 09:49  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag rippade:

Tiesto
Gielen
Sven Väth

Tiesto, körd några bra låter men överlag dåligt...

Gielen, kan ju dra nånstans... några bra låter men han måste ju lära sej att mixa.. piss dåligt....

Sven, hmm vet inte vad.. inte alls min stil.. men rippade iaf hans set med...

det var det.. uppar dom på Steves FTP... hejjjjj

Fan kanske dax å gå å lägga sej.. (kolla tiden jag postade detta inlägg)...

Härligt, fyfan vad najs...tankar hem när jag kommer hem till växjö efter julhelgen igen...sitter vid lillbrorsans gamla burk...går knappt att spela mp3-or på den innan den börjar blöda...

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
fick du nå napp???

oja

www.laszlo.se

Old Post Dec-21-2003 09:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

appropå ingenting.. Steves ftp verkar vara en riktig guldgruva minsann...

Hur gick det med filmandet och det då?
Fixade de in kameran åt er

Old Post Dec-21-2003 15:01  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by jofawe
Hur gick det med filmandet och det då?
Fixade de in kameran åt er

jag har vaknat igen..

det lyckades att fixa in kameran... steve tog ungefär 90 bilder med sin digitalkamera, och vi spelade in en hel del film också.
vi har iaf en del tiësto och pvd, och pavo till slut där steve blir 'the dancing cameraman' igen jag tror att han också spelade in nåt från trance golvet.. fijneman tror jag.
det var iaf jätteskoj och trevligt att träffa sipo och steve (igen) mina ben är total tråsig..

Old Post Dec-21-2003 16:09  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Innercity
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog. house track - DJ Tim @ Oslo Nights [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackB.Q.Express - "Feeling So Good" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:43.

Forum Rules: