quote:Originally posted by HyPeRSoNiC אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון? לך תדע אולי זה ההפך,תיקבע ליראות אותו ותיראה איזה קשיש או איזה מוחמד שידחף אותך לבגאז" בדרך לעזה...
Last edited by Viber on Dec-23-2003 at 01:57
לפי התגובות שלכם אני רואה שאתם ממש לא רציניים.
כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו אתה לא צריך לקחת אישית
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook כולם פה ריאלים ויודעים שהם לא יטוסו אתה לא צריך לקחת אישית ראסמי אני לא אטוס.... לפחות לא עכשיו........
___________________
לא יודע מה איתכם אני כן רוצה לסוע לפני הגיוס לעשות חיים קצת הבעיה שכולם כבר בצבא ועם כל הכבוד אני לא יסע עם מישהו שאני לא מכיר לחו"ל בעעע אבל אם מתארגנת קבוצה ואני גם יתארגן על עצמי עם קבוצה אולי ניפגש שם ונסתובב יחד
___________________ טראנס ישראל טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
חברים, בגלל זה פניתי לאנשים רציניים שיכולים לממש את הנסיעה הזו. אין לי בעיה שנתארגן כמה אנשים.
תשמעו אני נסעתי עם רועי לאיה נאפה לשבוע בלי באמת להכיר אותו ועוד הוא סוס מפחיד אז גם ידעתי מראש שהוא יכול לאנוס אותי / לרצוח וכו אבל זה לא בדיוק אותו דבר
אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים. בא לך לנסוע או לא ? CUT THE BULLSHIT ! ! ! !
quote:Originally posted by markfeldman אח שלי, בוא נהייה רציניים ופרודוקטיביים. בא לך לנסוע או לא ? CUT THE BULLSHIT ! ! ! ! אתה לא נחמד!!
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
אחי מה זה פה בית זונות ??!! בא לי פרה
חחח מסטול
quote:Originally posted by Flotser אתה לא נחמד!! אכן כך.. עוד מקרה עצוב של...לא'דע.. אני עייף
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA