Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Roken op Dance-party's????
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Donna

Misschien kunnen ze ook nog van die robijn geurbuiltjes in de zaal hangen hier en daar zodat je naar bloemetjes ruikt als je thuiskomt,is dat nie ff dik

maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow

Old Post Dec-21-2003 13:54  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Het ligt puur aan de uitgaansgelegenheden dat je stinkend thuis komt. Paar avonden wezen stappen in diverse tenten in Mexico en de gemiddelde Nederlandse tent kan heeeeeeeeeel veel leren van die tenten daar. Punt 1: hele goede afzuiging, als roker viel me op dat ik niet stinkend thuis kwam zoals gewoonlijk als ik in een club geweest ben. Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.

Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. Neem nou vrijdag, het is rond de 4 a 5 graden buiten en binnen is het 30 a 35 graden, mensen hebben er zwaar de ziekte er over in, uiteindelijk gaan mensen eerder weg en gaan over op water drinken, want alcohol en die heette is geen goede combinatie. Vrienden van me, die voor het eerst in de Asta waren, die hebben nou ook niet zoiets laten we vaker naar deze tent gaan. Dus een goede afzuiging en airco lijkt mij het beste wat een tent kan overkomen, mensen hebben het dan veel beter naar der zin en komen niet stinkend thuis.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-21-2003 14:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch?

Old Post Dec-21-2003 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Hitman
een party geldt niet als horeca gelegenheid, dus er is sowieso geen sprake van een rookverbod... toch?

Het ging toch om een rookvrije werkplek? En op een feest werken ook mensen?

Ik zou niet eens weten of er een rookverbod komt voor parties, zoiezo denk ik dat ze dat er nooit doorheen gaan krijgen.

Old Post Dec-21-2003 15:24 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.

Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent.

omdat als iedere tent in Nederland een dikke airco zou hebben half Nederland ziek is na het weekend. Ooit naar Spanje geweest toevallig? Dan weet je dat op de terugweg iedereen last van keelpijn heeft, en verkouden is. Dit komt door de airco. Omdat als je uitgaat je vaak een paar kroegen binnenloopt. airco in airco uit etc...

Leuk idee hoor, maar niet toepasbaar in Nederland. In Mexico doen ze dat omdat het anders 60 graden in die tent zou worden en zo vochtig dat het zweet van het plafond zou vallen.

ik zou het wel relaxed vinden als het roken verboden zou worden in de horeca (vooral in restaurants, dat is zo fucking ranzig), maar ik zou niet thuisblijven als het roken in de horeca door zou gaan.

(maar in restaurants mogen ze het van mij direct afschaffen, niets is ranziger dan tijdens je eten opeens een smerige rookgeur in je bek te krijgen die niet van jou is)

Old Post Dec-21-2003 16:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

ten eerste geloof ik niet dat er een rookverbod komt op feesten maar what if... echt niet dat ze dat kunnen handhaven hoor n beetje tienduizenden mensen watchen waarvan meer dan de helft rookt is onmogelijk. ik vond t gister best irritant, niet alleen stink je maar je krijgt ook die peuken tegen je aan... IT BURNS US

Old Post Dec-21-2003 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Moet je maar uitkijken waar je loopt
Iemand zn glas drinken uit zn klauwen lopen omdat je nie oplet is net zo irritant als zo'n zeikerd die met zn blik op oneindig tegen je peuk aan loopt te zaniken,branduh zal je kreng!

Old Post Dec-21-2003 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by AlFerox
maar wat een gezeur zeg over dat roken.. als je er niet tegen kan, blijf dan lekker thuis!! het is geen teletubbies pyama-party ofsow

Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term

Old Post Dec-21-2003 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

NL moet gewoon de knoop doorhakken. Wel of geen roolverbod in de horeca. Persoonlijk heb ik liever dat er niet meer gerookt wordt.

Mensen blijven wel uitgaan (zie new york) pech voor de mensen die wel roken.

Maarja als het er niet komt ik zit er niet mee maar de hele tijd dat gelul welles/nietes

Old Post Dec-21-2003 19:58  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by ROFL
Wat een onzin man. Ik heb nooit gerookt, omdat ik het niet lekker vind en het slecht voor je is. Als dan iemand naast je jou lucht staat te vervuilen is dat gewoon irritant. Er is nooit over gezeurt. Nergens. Dat nu dan een aantal mensen op het idee komen dat het misschien niet helemaal handig is dat over 40 jaar 3 kwart aan kanker dood gaat, lijkt me dat niet vreemd ofzo.
Pyama-party is trouwens echt een toepasselijke term

ik heb het over het gezeur in deze thread dat er op houseparties niet meer gerookt zou mogen worden omdat je kleren ervan gaan stinken.. pff, als je daar al over gaat zeuren dan mis je toch de strekking van het housegebeuren inzake het vrijgevochten en rebelse karakter dat het vroeger altijd had.
dat gaat nu helaas nauwelijks meer op, maar toch.. als je gaat miepen over roken op een feest, dan kun je beter in je teletubbiepyama met je lekker ruikende haartjes thuis voor de buis blijven!!!

Old Post Dec-21-2003 20:08  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

stond van de week nog een artikel over in de volkskrant: jaarlijks komen er evenveel mensen door ongezond eten om het leven als door roken (22 duizend).
daar hoor je dan niemand over!

Old Post Dec-21-2003 20:21  China
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

/me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in) en je snaveltje toe !!

Old Post Dec-21-2003 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Roken op Dance-party's????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid1 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNat Monday - Screaming Inside (Yertari Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: