|
Het ligt puur aan de uitgaansgelegenheden dat je stinkend thuis komt. Paar avonden wezen stappen in diverse tenten in Mexico en de gemiddelde Nederlandse tent kan heeeeeeeeeel veel leren van die tenten daar. Punt 1: hele goede afzuiging, als roker viel me op dat ik niet stinkend thuis kwam zoals gewoonlijk als ik in een club geweest ben. Punt 2: fucking airco dat je met je bontjas aan kon staan zonder dat je warm kreeg, dus je komt ook niet meer stinkend naar zweet thuis.
Mijn vraag is dus al geruime tijd, waarom is deze bovengenoemde situatie nooit in een Nederlandse tent. Neem nou vrijdag, het is rond de 4 a 5 graden buiten en binnen is het 30 a 35 graden, mensen hebben er zwaar de ziekte er over in, uiteindelijk gaan mensen eerder weg en gaan over op water drinken, want alcohol en die heette is geen goede combinatie. Vrienden van me, die voor het eerst in de Asta waren, die hebben nou ook niet zoiets laten we vaker naar deze tent gaan. Dus een goede afzuiging en airco lijkt mij het beste wat een tent kan overkomen, mensen hebben het dan veel beter naar der zin en komen niet stinkend thuis.

Down-Under was da bomb
|