Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het kon gewoon niet beter!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit was ook wel een leuke afsluiter geweest:

Last Thursday Armin played with "KANE", one of the biggest rockbands in Holland. Armin and Kane proved that there's no limit in dance and rockmusic. Check out the pics in the photogallery!
(www.armin.nl)

and the muthafucking "iwannabliketijs" saga continues

peukie iemand?

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Dec-23-2003 22:16 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DjRV
and the muthafucking "iwannabliketijs" saga continues

peukie iemand?

Aangezien Kane vier concerten heeft gegeven en elk concert een andere DJ afsloot, vind ik het niet meer dan normaal dat Armin ook zo'n concert afsluit. Mag aannemen dat Kane deze dj's zelf heeft uitgenodigd om af te sluiten. Voor de afsluiter van Tiesto, had Remy al een concert afgesloten in de Ahoy. Tis gewoon een traditie van Kane om een dj een concert af te sluiten, wat ik een erg gaaf initiatief vind.

Maar lekker doet mij maar een peukie.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-24-2003 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ries'79
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

Ben het er mee eens het is een iniatatief wat zeer te pruimen is. Het publiek reageerde zeer positief op the sounds van sander kleinenberg! Alleen wat ik al eerder schreef 80% had geen idee wie SK was (nu wel)! Hij draaide ook niet erg diep.

Over het roken geen flauw idee, rook zelf niet maar ik mag aannemen dat je daar toch wel mag roken?

Ik heb zelf de band kane wel een aantal keren gezien in de O, bij PVD en andere avonden. Zelf is Dinant begonnen in de Asta als glazenophaler. Dit verklaart dus een hoop, hij heeft gewoon intresse in de dance!

Old Post Dec-24-2003 09:14  Australia
Click Here to See the Profile for Ries'79 Click here to Send Ries'79 a Private Message Add Ries'79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by MaGiK54
Aangezien Kane vier concerten heeft gegeven en elk concert een andere DJ afsloot, vind ik het niet meer dan normaal dat Armin ook zo'n concert afsluit. Mag aannemen dat Kane deze dj's zelf heeft uitgenodigd om af te sluiten. Voor de afsluiter van Tiesto, had Remy al een concert afgesloten in de Ahoy. Tis gewoon een traditie van Kane om een dj een concert af te sluiten, wat ik een erg gaaf initiatief vind.

Maar lekker doet mij maar een peukie.

armin is geen "tiesto-wannabe", ze zitten nu eenmaal in dezelfde business!

ps. een gouden raad: stop met roken. is moeilijk, i know maar ik heb het zelf ook een maand geleden gedaan en als ik het kan dan kan iedereen het + het is een PAK goedkoper

Old Post Dec-24-2003 09:32  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

In het algemeen maakt het vrouwen ook een stuk aantrekkelijker als ze niet roken

/me rent heel hard weg

Old Post Dec-24-2003 09:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Armin zal never aan Tieso kunnen tippen dus als ie slim is istie ook geen tiestowannabee,maar ben bang dat ie moeite heeft om t niet te zijn als je zn moves checked steeds wat later dan Tijs,magoed,heb een paar leuke solo's van hem mogen ervaren en tegenwoordig ben ik zowieso minder van Armin gecharmeerd en tevens ook zn draaien.

Mannen zijn btw een stuk aantrekkelijker als ze hun pik niet in een mierenhoop douwen om zoveel mogelijk mieren tegelijk te kunnen neuken

"You can run but you cannot hide"

Old Post Dec-24-2003 10:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy

Ben benieuwd wie de andere waren vorige week.

Een vriendin van mij die helemaal DIE HARD Kane addict is afgelopen zomer na de ArenA: "Kane ging wel maar Tiėsto was super!"

[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT]

Last edited by eieregooie on Dec-26-2003 at 04:06

Old Post Dec-26-2003 03:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ries'79
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by eieregooie
Ronald Molendijk heeft vorig jaar ook een after van Kane gedaan in Ahoy
[EDIT]
Die andere waren dus Mark van Dale en Erick E
[/EDIT]

Dan heb ik toch echt de krenten uit de pap gehaald! Lucky me!

Old Post Dec-26-2003 12:34  Australia
Click Here to See the Profile for Ries'79 Click here to Send Ries'79 a Private Message Add Ries'79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het kon gewoon niet beter!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance with guitars [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDuende - "Amor De Dios" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:15.

Forum Rules: