Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Groeten uit Mallorca
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by Akira
en krijg ik geen bedankje


Ik heb je toch bedankt

Old Post Aug-08-2001 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore



Registered: Oct 2000
Location: Holland

He, hebben jullie ook zoveel bekende nederlanders gezien daaro?

zo hebben wij: mental theo, a(r)manda,def rhymz, job, Jodi "fucking" bernal, eddy zoey en nog veeeeeeeeeeel meer van die gasten daar gezien.

De heft ervan hebben we voor de gek staan te houden. Maar mallorca is veel leuker als je er wat contacten hebt. Zo kenden we de crew van de 538 (dankzij Wendy, die achter de bar staat), de eigenaar van "alladin palace" mohammed was een zwaar relaxte gast. 2 bar vrouwen van de joy kenden we erg goed, dus drankjes zoveel we maar wilden. Ook kenden we DJ Kim van Riu palace en Paradies best goed. Goed genoeg om zn wijf naakt op te foto te hebben terwijl ze sliep . Hij zat tegenonver ons in de straat in een appartement, en op een gegeven moment kwam ie hash halen bij een maat van me .En verder gewoon tegen een paar proppers aangeijld. Sommige zijn wel echt opdringerig daar, zwaar irritant.

Maar het kan goed zijn dat een van jullie maar daar gezien heeft. 1 dag liepen we allemaal in het *roze* rond daar, 8 man om precies te zijn. Iedereen zat ons aan te gapen, echt geweldig. En de laatste dag van de vakantie (25 juli) heb ik effe achter de bar gestaan in de 538, we hadden op het iend allemaal 538 shirtjes aan. Toen we klaar waren heb ik nog heel lang met mohammed voor aladin palace op dat trapje staan lullen. (we hadden allemaal 538 shirtjes aan)

iemand mij gezien?

grtz,
TNG


___________________

Last edited by tango on Aug-09-2001 at 19:54

Old Post Aug-09-2001 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore



Registered: Oct 2000
Location: Holland

Ben trouwens ook nog bij mental theo on the road geweest. Dat was in het feestpaleis (waar anders?).

Ook heeft Yorin nog gefilmt in de veronica bar, toen "altijd lazerus" kwam optreden, zoog echt zwaaaaaaaaaarr......

grtz,
TNG


___________________

Old Post Aug-09-2001 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

nee ik heb je niet gezien...Ik heb wel armanda van mental theo daar ontmoet en tering zij is echt lekker jammie

Ja ik kende alleen de proppertjes van veronica en feestpaleis en dat was altijd flink ouwhoeren zonder gezeur om me binnen te krijgen dus dat was wel goed

Old Post Aug-19-2001 23:33  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancetunnel
tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Holland

ook ik ben in Mallorca geweest
Was op zich best gaaf daar afgezien dat 85% duitser was.
De discotheken waar ik geweest ben -> Riu Palace & Joy Palace
waarvan ook ik Joy palace toch echt de beste vond.
Ben hier 2 avonden geweest, die avonden draaiden; DJ Sammy (vond ik dus wel beregoed draaien), Pulsedriver, Aquagen, Gary D, Brooklyn Bounce, en de rest weet ik al niet eens meer zo.
Wel leuke muziek, vooral wat later op de avonden.

De nederlandse kroegen vond ik dus eigenlijk niet zo super.
De 538 vond ik maar een klein hokje (ik hou zowieso al meer van discotheken) bij Feestpaleis waren opnames van Mental theo, de muziek stond daar echt tyfus-hard en het was er ook mega-druk. Wel leuk, maar bijzonder...... nee.

Als je scoren wilt, lukt dat wel met een beetje moeite misschien. En van die domme wijven, dat lukt zonder moeite ook wel. maar zo'n domme koe hoeft van mij ook niet. En dat wijffie bij Mental Theo is dan misschien niet lelijk, maar volgens mij is die ook zo dom als het achterend van een varken..


___________________

Last edited by Trancetunnel on Aug-22-2001 at 13:01

Old Post Aug-22-2001 12:55 
Click Here to See the Profile for Trancetunnel Click here to Send Trancetunnel a Private Message Visit Trancetunnel's homepage! Add Trancetunnel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dennisdw
tranceaddict in training



Registered: Sep 2001
Location: Rotterdam (Netherlands)
Behold, my arse. BCM Rullez Mallorca!!!

Ben dus net 2 dagen terug uit Mallorca en het was opzeker lache, wij wilden ook eerst een appartement in el arenal boeken, maar alles zat daar al vol dus moesten we maar naar een andere plaats. We hadden een appartement geboekt in Maggaluf en dat was achteraf gezien nog beter ook, want we zijn heel die fucking vakantie naar BCM geweest en maar 1 keer naar dat kut el arenal. Ja die avond was opzich wel lache hoor, we zijn namlijk eerst naar het feest paleis geweest waar we al na een half uurtje van spogen.....daarna maar ff over de boulevard gelopen en toen kwamen we dus een propper van veronica tegen, in die tent zijn we dus heel de nacht gebleven en het was daar super gezellig voor 1 avond maar dan heb je het ook weer gezien als je niet van dat skihut gezeik houdt, later gaan ze dan wel harder draaien, zo rond half 5. Toen zijn we dus om half 7 naar maggaluf terug gegaan en hebben we op het strand gelegen, trouwes mooie stranden daar. Zoals ik al eerder zei hebben we dus heel de fucking vakantie in BCM gezeten, want die tent rulles men, in het begin draaien ze wel wat soft, maar later wordt het allemaal wat harder het is altijd 15 euro entree, maar dan heb je wel gelijk free bar. Behalve dan bij Paul van Dyk die ook nog een avond kwam draaien toen was het 15 euro en geen freebar, maar dat was toen voor ons al niet meer nodig......Paul van Dyk draaide wel goed, maar een dag later kwam Laydee Jane en die draaide zo fucking geile hardtrance, dat was dus ook meteen die beste avond voor ons lekker gestuiterd op die bass niet normaal Oja heel belangrijk punt: De vrouwen zijn daar bloed mooi, er zijn veel Scandinaviers en Engelsen, maar als je van grote borsten, mooie gezichtjes en makkelijk te regelen vrouwen houd dan zou ik voor de scandinaviers gaan....Ikzelf heb een Oekrainsche danseres versiert, wat nog gelukt is ook, wel chille opzich, maar dit was het zo'n beetje over Mallorca, mijn advies is dus om naar Maggaluf te gaan als je van discotheken houdt en naar el arenal als je van barretjes en huup hangop muziek houd.....Ltr Dennoise Ps. voor onze foto's moet je maar ff kijken op onze vakantie site : Mallorca vakantie site

Old Post Jul-26-2002 12:19 
Click Here to See the Profile for dennisdw Click here to Send dennisdw a Private Message Visit dennisdw's homepage! Add dennisdw to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Cool, eindelijk iemand die door heeft waar de search button zit hiero.

Lekker reportje en pics btw


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-26-2002 12:26 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct



Registered: Dec 2001
Location: Noord-Holland

Ben vorig jaar en het jaar daarvoor naar Mallorca geweest en vond het echt SUPER!!! Baal drvan dat k dit jaar daar NIET naartoe ga...

Wat me opvalt is dat ik in de posts de naam RUI PALACE maar één keer ben tegen gekomen en de Paradies helemaal niet!!
De Rui Palace is echt een SUPERTENT!!! je heb 2 zalen, tis zeeeeer stylvol ingericht en je wordt snel geholpen met je GRATIS DRANK (wy namen altyd een 'fanta blue' of een 'wodka lemon'). Die ene zaal daar wordt (meestal) lekkere trance gedraaid en die andere zaal hip-hop/rnb. Verder had je echt SUPERLASERS in die trance zaal. Jaaaa, ben menig keer uit mn dak gegaan in de Riu .
De Paradies is weer anders, dr wordt ook Trance gedraaid, maar ook andere soorten muziek. Ook deze tent is erg stylvol ingericht, maar de sfeer is gewoon heel erg goed daar 'ondanks' de vele Duitsers .

Zoals eerder gemeld zyn de Nederlandse kroegen ook wel gezellig, maar tog liever een discotheek met goeie muziek en GRATIS DRANK .

BCM is inderdaad zwaaaaaar klote, tenminste toen ik er was. Die prop-leugenaar zei dat het een 'oldschool-party' zou worden en dat Judge Jules zou komen draaien. k vond t al een gekke combinatie, en ja hoor... the Judge kwam helemaal nie en Des Mitchell zat de hele tyd van die gare commerciele troep uit de jaren 90 te draaien... Heb toen de hele avond staan poolen en me te irriteren...

Zo... dat waren myn ervaringen van 2 jaar Mallorca

ltrz


___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.

Old Post Jul-26-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Cool, eindelijk iemand die door heeft waar de search button zit hiero.


dat zouden idd meer mensen mogen doen...

Altijd leuk die vakantie reportjes

Old Post Jul-26-2002 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dennisdw
tranceaddict in training



Registered: Sep 2001
Location: Rotterdam (Netherlands)
Read This!

Oja als er nog iemand een site weet waar ik foto's of video's van bcm kan vinden, wil je het dan ff zeggen, want op die avond van paul van dijk zijn er veel foto's gemaakt door een of ander magazine dat "Loaded" heette duss die wil ik wel ff zien.....bedankt ltr Dennoise PS. Die foto's van Mallorca die staan er over een maandje pas op.

Old Post Aug-03-2002 12:21 
Click Here to See the Profile for dennisdw Click here to Send dennisdw a Private Message Visit dennisdw's homepage! Add dennisdw to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
santman
tranceaddict in training



Registered: May 2002
Location: Voorburg, Holland

Ook in El-Arenal geweest, maar dan zwaar in het voor-seizoen (in Juni al ) Joy/Riu Palace voor 10 euro is leuk voor een keer, maar van al die Duitsers en al die fucking nepdrank ga je al snel over je nek. BCM in Magaluf was echt masterlijk, 2 keer geweest: super avond met Deave Pearce (BBC Radio 1) helemaal los, en avond met Schotse club met Sonique, was iets minder tof, vooral omdat het rustiger was (en waarom moet die sonique gaan zingen? :-S) Verder hoor ik niemand over Pacha en Tito's in Palma... Wel duur (heeeel duur) en chique, maar zeker honderd keer beter dan al die "heehoo"-kroegen aan de boulevard in Arenal. Aladin was wel iedere avond/ochtend vaste prik !


___________________
...life is short, eat dessert first

Old Post Aug-03-2002 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for santman Click here to Send santman a Private Message Add santman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Groeten uit Mallorca
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktricky 1 from 93-94 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Sequenza - I'm Gone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!