|
Universal Religion is het tastbare bewijs van de verloedering van Trance zoals die eens zo oppermachtig was. Het voorbeeld van de hedendaagse gejengel, inspiratieloos en kwakkeloos stringetjes samenpersen tot een mengsel van uitgekauwde kots wat het gemiddelde fruityloop programmatje na enig bestuderen eruit kan spuwen. Zit totaal geen waarde meer aan. Maar das mijn persoonlijke visie en dan kan ik nog een trieste gast zijn, maar voor mij is trance niet meer wat het pak'm beet 2-3 jaar geleden was. Het is veranderd van een dansbaar iets tot simpelweg 13 in een dozijn TMF hitjes.
Motorcycle bewijst daarin het hoe joods Armada bezig is met het ten gehoor brengen van de eerste versie ergens in het begin van het jaar en pas -wat is het, 7 maanden?- daarna uitbrengen, enorm hypen, enorm groot doen van wij hebben Motorcycle en dan elke godsganze DJ laten spatelen plus een videoclip maken waar de totale saaiheid van het hele nummer uit voortvloeid. Motorcyle is nu wat ATB - 9PM vroeger was, je kwam het toen op elke godse Ministry Of Sound CD tegen, Motorcycle kom je nu op elke godse playlist tegen van niet alleen pro-DJ's maar ook huis tuin en keuken wannabe's.
Amen.