grrr det här inlägget har jag fått editera 3 ggr för de e för mkt smilies... suck..
(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)
haha, coolt betyg Connector håller me!
jag e lite småtrött, men ja skriver lite ändå.
jag har ett ord för festen GRYMT!
Blev mycket, mycket väl "omhändertagen" av Martijn och hans familj! Grymt trevlig familj må jag säga... e mycket stolt över rökelsen jag fick köpa extra extra billigt av hans pappa coolt att ha en pappa diggar sånt... mina föräldrar rynkar mer på näsan om de känner lukten av rökelse Martijn! du är en sann ängel..!!!!! hoppas man kan få återgälda en vacker dag vi hade inte kommit iväg utan dig.. och hade vi kommit iväg hade vi förmodligen åkt fel me bussen från schipol och hamnat i Belgien sjuuukt mycke tack till dig iaf
vi kom som sagt den 30, den 31 åkte vi alla tre! och shoppade i Hilversum weeeeeeeee! askul...på kvällen var det som sagt dags... Martijn ville att vi skulle få uppleva en "hel" fest och komma dit tidigt när den började och verkligen stanna festen ut, till 07.00 på morgonen. coolt...för förra nyåret.. kom vi ju in 23.45 eller nåt till festen.. (för sent)
ja orkar inte skriva om varje dj, som jonasbonas gjort...kan säga sammanfattningsvis att exakt ALL musik var jäligt bra!!! vissa låtar gick man i exstas till när man hade ork att dansa ja fattar inte vart alla holländare får orken och energin att dansa i 10 timmar märkte ju som sagt nu att ja inte stod pall fick världens trött-ryck vid klockan fem! och hade varit slö från 3 eller nåt då DOCK återfick jag min energi kvart i sex då jag bara var tvungen att dansa loss till Deepack Mina favoriter var nog de på slutet... typ...Alpha twins och resten efter det..!
fasen, vi såg inte alls marc la cruz, dave 202, marcel woods och bas & ram.. men de spelade på lilla golvet (och då menar jag LILLA golvet) inte alls drag där alls.. :/ inge folk etc.
nåväl...inne på stora golvet vare fullt ös hela tiden kan ja säga... helt "mental" 
som sagt...musiken var bra hela tiden.. jag fick höra ALLA hardstylelåtar som jag gillar typ även lite äldre, så som Acid Nightmare och dylikt. men som vanligt är jag ingen "tune-spotter" så jag ska inte skriva om nåra speciella låtar mer...
just det, glömde en sak! när vi skulle in på festen fick vi ju gå igenom en väl genomförd kroppsvisitering. Jag hade min kamera i bh'n....Oturligt nog hamnade jag hos en tjej som visiterade... =/ Hon var SJUKT noga.. och tog till och med och drog ena handen UNDER min bh-kant...för att känna om jag hade nåt i bh'n!!!!! saken var den.. att hon gick inte längs hela bh'n.. utan bara på kanten... ! Fy amalia... vilken adrenalinkick av rädsla som gick igenom min kropp!!! i vilket fall....rätt skakig kom jag in me kameran...men tog inte så mycke bilder där inne.. för ja var rädd att bli ertappad (såg folk som plockades in) Använde inte blixten...fick ett tjugotal schysta bilder ändå fipplar upp dem ef. 10 jan
hmmm...what else can I say Jooooo... Megamycke tack till Stefan ocksååå hade vi inte kunnat sova hos dig.. hade vi inte kunnat åka heller...eftersom.. det hängde lite på det, om vi hade nåt boende efter det att vi kommit till arlanda 12 på natten!
sist men inte minst ville ja bara tala om för alla som läser det här, att jag och jonas snackade svenska med martijn exakt hela tiden och han pratade svenska tillbaka lika mycket! Så grymt imponerande att du e så duktig Martijn
Två ord frågade du om tror jag.. eller om det var tre
vad "brant" betydde och hur man sa "familiar" på svenska...
Och NYX! Nästa gång får du hänga me vi snacka om dig "Nyx skulle vart meee" -Jenny i Holland
hmm...ja kom på en sak till att berätta holländare kommer fram och frågar vad man har i öronen och varför.. hahah... de e fullständigt galna alltså! Mot slutet av festen.. hade jag uppriktigt ONT i öronen av volymen (som var väldigt hög) samt av att jag borrat in örpropparna så långt...shit säger ja bara...
det var alltså hög volym till och MED örproppar... för mig iaf!
slutligen, kom ja ju på en till sak att avrunda med. Jonas (Connector) säger "Plopp" (godiset) som jag gör.. med O! Jippieeeee... f*n va glad jag blev över att höra det... brukar bli "Mobbad" för mitt uttal. De flesta uttalar ju "plåpp" Hittills visste ja nämligen bara att norrlänningar uttalar med O, resten av sverige med Å